Hvordan fandt du CA ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Hvordan fandt du CA ?

Indlæg af kloojve »

Er ikke helt sikker på om denne tråd har været oppe før.. men det har den nu, nok..
men stadig hvis i føler i vil dele det.. så smid en post og en lille historie..
jeg er en smule nysgerrig hvordan de nyere burgere har fundet frem til os :)

Jeg stødte på CA i sommerferien mellem 9. og 10. klasse, i år 2000, så små 7 år er det blevet til indtil videre..

Jeg stødte på CA via links, fra mp3 download sider jeg burgte dengang..

Apipe, Euroadrenaline, og kan ikke lige huske de andre sites... men for pokker der var mange.. jeg var desværre ikke en de "heldige" :) der var med på Hawkzone osv. men har hørt mange historier derfra...


CA bruger jeg mest til venskaberne men har opbygget.. og dem man efterhånden har snakket med en del gange.. men stadig ikke fået sat ansigter på... og omvendt.. generelt.. syntes jeg CA er et super sted.. med fede gutter (og gutinder - Sunshine)

Smid en lille historie..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

Uha, efterhånden jeg gik rigtig meget op i at høre det sidste nye musik hele tiden var jeg meget på djdk.dk

Engang i en tråd blev jeg anbefalet at smutte herind og spørge efter noget, hvor jeg så blev hængende til skuffelse for mange 8D ;)

Har mødt et par her som jeg snakker lidt med (: Så det er jo udemærket.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg fandt også CA ved at kigge i de ID3 tags der stod der så altid

Kode: Vælg alt

-nco! / www.chart-attack.com
Nme [POWER]
Jeg kom også til CA i sommeren 2000
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Har vist svaret på den et par gange før...
Men søgt på MeetTechno havet et par fede mix med dem og ville finde nogen flere.

kommer ind på hawkzone og har hængt ved... Kan huske at en af de første filer jeg hentet fra siden var nco der havet smidt I'm a littel yellow fish op hehe....
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Da Hawkzone vs Meettechno lukkedede fortsatte det her... Og har hængt ved siden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Gør mig ikke noget at tråden er blevet taget op igen. Men ellers kig lidt her også:

Hvordan fandt DU frem til CA ?:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=13757

5 års jubilæum for Chart Attack:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=18603

Hawkzone vs. Meettechno nostalgi:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=11102
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Efter en omgang leukæmi startede jeg på HHX og mødte T-man som vidste mig sitet og så slap i sku ikke af med mig igen! hehe!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

QrazyLeg skrev:Da Hawkzone vs Meettechno lukkedede fortsatte det her... Og har hængt ved siden.
Ja nemli ja ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
MF.Fisker
Indlæg: 169
Tilmeldt: 29 jan 2007, 10:51

Indlæg af MF.Fisker »

Jeg hørte om CA fra en ven. Så det er min historie ;)
MiNGO
Indlæg: 17
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:42
Kontakt:

.

Indlæg af MiNGO »

Kender det også fra de gode gamle dage : Hawkzone vs Meettechno

Men kender NCO fra min tid i (NmE)

og har være med lige siden, on & off. Tror faktisk jeg er bruger nr 2 el. 3

På et tidspunk hostede jeg domainet chartattack.dk og havde registreret domainet chartattack.com. Og så var der noget med at en eller anden fyr ville lave noget kommichielt ud af navnen, og så lod jeg navnene gå fri, med det blev vist aldrig til noget ?
..:: M!NGO ::..
Hofmeister
Indlæg: 165
Tilmeldt: 08 jun 2006, 20:07

Indlæg af Hofmeister »

Jeg sad i 9. klasse (år 1999) på skolens net, da internettet ikke var hvermands eje, og faldt tildældigvis over forskellige mp3 sites som jeg ikke længere kan huske navnet på.. Kan det passe at der var en side ala navnet beam.to/cyberkjeld eller noget.. Og i den periode faldt jeg også over Hawkzone vs Meettechno uden helt præcist at vide hvad det var..

Efter det lukkede, og mine forældre fik opkobling til nettet via 14.4k, 28.8k, 56k modem og senere ISDN, blev jeg automatisk ført videre ind i universet og endte på Chart Attack, først under navnet Murdoc, derefter Codrum, senere CoD osv.. I samme periode kneppede jeg mine forældres telefonlinje med bl.a. Napster, Audiogalaxy osv.. :D I takt med at jeg er blevet lidt ældre, er aktiviten herinde på siden dog faldet en smule.. Men forsøger dog stadig at følge nogenlunde med..

Har haft mange gode stunder her på boardet, og husker stadig den første CA-fest i Aalborg som floppede totalt da festlokalerne som skulle være lejet, slet ikke var lejet da vi ankom til stedet.. *HOST* DjMicro *HOST* .. Vi nåede dog stadig at opleve CS-Jay på Under Uret.. :D Har mødt flere coole mennesker herinde fra, fået flere sjove kontakter osv.. Men man savner sgu stadig de gode gamle tider.. :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hofmeister skrev:husker stadig den første CA-fest i Aalborg som floppede totalt da festlokalerne som skulle være lejet, slet ikke var lejet da vi ankom til stedet..
Haha ja det kan jeg huske der skulle B-Sides spille (Ham med sangen "Respect your DJ") hvis jeg husker rigtigt?!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Hofmeister
Indlæg: 165
Tilmeldt: 08 jun 2006, 20:07

Indlæg af Hofmeister »

Hehe ja - det er vist egentlig rigtigt, hvis ikke jeg husker meget galt.. :D
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hofmeister skrev:Hehe ja - det er vist egentlig rigtigt, hvis ikke jeg husker meget galt.. :D
Hvem var det endnu der skulle arrangere det?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg lærte CA at kende igennem min kammerat UnitedPublic... :D

Kan sgu ikke huske årstallet helt præcist, men ved at det var omkring et af de første år på Handelsskolen, så tror også det har været omkring 2000... :D

Siden da har jeg hængt ved, og regner ikke med at smutte lige foreløbig... Sorry folks! ;) :D

Har været med til et par enkelte POTs (bl.a. andet hos Will i Nakskov med efterfølgende Dj Jean-event på Zone, og et POT på et sted i Boltens Gård som jeg ikke lige husker navnet på.. :) )
...ville gerne have været med til flere POTs men der har altid været et eller andet der har ligget i vejen.. :( Men håber chancen kommer igen.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
hirayz
Indlæg: 298
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:17
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

Google var min ven.

Kan huske jeg søgte efter mp3 sider jeg kunne downloade fra, dengang var det på ezboard, og kan huske man bare lavede en post med sine ftp details offentligt, så ku folk bare hente og sende som de ville :D

Er ikke den mest aktive poster herinde, men læser stort set alt som bliver posted, og ilder stadig helt vildt på irc...
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Har også været med siden Hawkzone vs Meettechno dagene
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
CrazyBrain
Indlæg: 968
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:29
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Direkte sakset fra den gamle post NCO linkede til..
Tror det var engang omkring 99 jeg stødte til.. Sad og ledte efter noget musik, og så mente jeg at kunne huske en side, jeg engang havde hentet fra, der skulle hedde noget ala beam.to/chartbox66 eller sådan noget.. men da den ikke virkede, prøvede jeg lidt forskellige kombinationer, og faldt tilfældigvis over CA.. Der har jeg så hængt på sån lidt on/off siden.. Forresten lykkedes det mig aldrig at finde den side jeg virkelig ledte efter.. :D
Billede
Brugeravatar
T-Man
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:00
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Surfede mp3 sites i sin tid, og fandt så ID3 tags fra Basement og Hawkzone vs Meettechno

Ja, det var da man brugte en uge på at downloade et studio33 mix med 56k...
<HR>
<center>:)</center>
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hentede en promo fra barcode brothers på Napster, spurgte gutten hvor han havde den fra (som også stod i id3-tagget) - han referede mig til hawkzone... Resten er som man siger - historie. Det må have været 1999/2000 (1.g)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar