Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
super sprød dame' ..
fandme sørgeligt, den eneste kvindelige danske rapper der er værd at høre på, og forstår at konstruere en sang.. og lave det til en ear-hanger..
Ildebrand i byen \,,/ ..
RIP Natasja ..
Frederik skrev:Vis dog respekt og køb det. .. fjolser
Hvad snakker du om ?
Viser jeg respekt hvis jeg køber det ?, giver bare hendes pladeselskab og maneger penge i lommen. Hun er død, det er trals, længere er den ikke....
Skriv "tak for upload" ellers drop da de latterlige kommentar, de gavner da ingen.. og godt for dig hvis du har givet penge, for dette super album eller noget....
Frederik skrev:Vis dog respekt og køb det. .. fjolser
Hvad snakker du om ?
Viser jeg respekt hvis jeg køber det ?, giver bare hendes pladeselskab og maneger penge i lommen. Hun er død, det er trals, længere er den ikke....
Skriv "tak for upload" ellers drop da de latterlige kommentar, de gavner da ingen.. og godt for dig hvis du har givet penge, for dette super album eller noget....
TAK FOR UPLOAD
Jeg kan så oplyse om, at overskuddet fra salget af denne plade, går til en Natasja fond, som vil hjælpe andre nye håb økonomisk på vej.
Altså nye talenter i den smalle genre Natsaja selv dyrkede.
...fjolser (ja, jeg holder nu med Frederik)
Men da det er et frit land vi lever i, og man iflg. lov gerne må tegne en gud som et svin med kalasjnikov, så vil jeg ikke kommentere det yderligere -
Helt sikkert. Men det må absolut være folks eget valg, og fordi man har en anden mening, så skal man ikke skrive fjolser eller andet i den stil her inde. Så er jeg sådan set ligeglad med hvem der tjener på overskuddet af det album.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA