Winrar Password

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
babuska

Winrar Password

Indlæg af babuska »

Heysa allesammen...

Ville høre om i kender til en måde at komme uden om Passwordet på en Rar Fil...??
Brugeravatar
MirX

Re: Winrar Password

Indlæg af MirX »

babuska skrev:Heysa allesammen...

Ville høre om i kender til en måde at komme uden om Passwordet på en Rar Fil...??

Hmm tror jeg ikke man kan, men kan du ikke bare finde passwordet???
Hvad snakker vi om?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

mener engang jeg havde et program der kunne cracke rar-filer. Når en rar-fil tildeles et password vil filen indeholde et binært tal som kan omsættes til bogstaver.
Mener det er sådan det hænger sammen og mener at programmet jeg brugte var cain samt andre sjove hacking tools
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

har hentet FM 2008 og der kræves et password for at kunne pakke alle filerne ud. Men der er en enkelt fil, som hedder password, som jeg kan pakke ud.. Det er et link der sender mig hen til denne side http://www.webpinaccess.com/?layout=ifr ... dultleech2 Nogen der kan fortælle hvad det går ud på??
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Du kan brutforce en rar fil...

Det er dog ret tidskrævende og det ville gå meget hurtigere at hente den igen.

Spillet fylder jo ikke så meget

Du skal ihvertfald ikke ringe til det telefon nummer!

Her er der nogen torrents til det.

Football Manager 2008 CloneCD-NETSHOW
http://www.mininova.org/tor/945257

http://thepiratebay.org/tor/3845870/Foo ... CD-NETSHOW
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Deejay_Wonder skrev:mener engang jeg havde et program der kunne cracke rar-filer. Når en rar-fil tildeles et password vil filen indeholde et binært tal som kan omsættes til bogstaver.
Mener det er sådan det hænger sammen og mener at programmet jeg brugte var cain samt andre sjove hacking tools
Lyder meget usandsynligt - winrar har en ret sikker algoritme, den SKAL brutforces. Det er i hvert fald ikke bare en hex-kode der skal oversættes ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
EMR

Indlæg af EMR »

Nogen der har prøvet denne? RAR.Password.Cracker.v4.00.WinALL.CRACKED-ENERGY Jeg har ikke haft tid endnu.
Acid
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Acid »

EMR skrev:Nogen der har prøvet denne? RAR.Password.Cracker.v4.00.WinALL.CRACKED-ENERGY Jeg har ikke haft tid endnu.
Ja og det virker, men det er ved ren bruteforce og tager lang tid.
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

EMR skrev:Nogen der har prøvet denne? RAR.Password.Cracker.v4.00.WinALL.CRACKED-ENERGY Jeg har ikke haft tid endnu.
Du kan jo lige uploade den så vi kan prøve.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Spild af tid at gætte winrar passwords med mindre man har et solidt hint. Bruteforce er kun til meget simple ting så vidt jeg husker. Prøvede det engang i et par timer og det var den mest dødssyge sport, der selvfølgelig ikke bragte noget med sig ;)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Zukot skrev:har hentet FM 2008 og der kræves et password for at kunne pakke alle filerne ud. Men der er en enkelt fil, som hedder password, som jeg kan pakke ud.. Det er et link der sender mig hen til denne side http://www.webpinaccess.com/?layout=ifr ... dultleech2 Nogen der kan fortælle hvad det går ud på??

Jeg har spillet, fang mig på MSN, eller læg en privat besked så kan du få det :)
srea

Indlæg af srea »

Bruteforce prøver alle bokstav kombinationer og hvis koden til den givne fil er længere end 3-4 tegn kan det næppe betale sig, det kan hurtigt tage døgn eller uger hvis koden er tilpas lang... Så find filen på anden vis i stedet, det er med stor sandsynlighed hurtigere :)
Besvar