Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Fandt den i en anden tråd!
Men for ikke at alle skal hoppe frem og tilbage er der så ikke nogen der gider smide den op igen?
Den skulle hedde: (ikke sikker på at det er stavet rigtigt!
Little Tasha - Monte Reagge
mimic skrev:Fandt den i en anden tråd!
Men for ikke at alle skal hoppe frem og tilbage er der så ikke nogen der gider smide den op igen?
Den skulle hedde: (ikke sikker på at det er stavet rigtigt!
Little Tasha - Monte Reagge
Nej, jeg tænker på det hele. Fordi noget er et hit i radioen betyder langtfra, at jeg ikke er ved at brække mig hver gang jeg tænder radioen. Meeen. Smag og behag
Sunshine skrev:Nej, jeg tænker på det hele. Fordi noget er et hit i radioen betyder langtfra, at jeg ikke er ved at brække mig hver gang jeg tænder radioen. Meeen. Smag og behag
Det vil jeg give dig ret i!
Men jo, den er kedelig i længden, men hvis den kun lige skal høres et par gange på en aften, så er den sq ok!
Hvis jeg hører den til en fest, så beder jeg folk om at skifte sang, og hvis jeg hører den i byen, så går jeg et andet sted hen. Der findes ikkke ord for hvor meget jeg afskyer den. Og for den sags skyld også den originale med Rihanna.
Sunshine skrev:Hvis jeg hører den til en fest, så beder jeg folk om at skifte sang, og hvis jeg hører den i byen, så går jeg et andet sted hen. Der findes ikkke ord for hvor meget jeg afskyer den. Og for den sags skyld også den originale med Rihanna.
HAHA...
Så meget har jeg nu aldrig hadet en sang endnu!
Jeg vil da 10 gange hellere høre Little T end jeg vil høre det elendige/talentløse crap Prince har ude for tiden .... Så kom jeg også lige af med nogle sure opstød ... heheh