Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Ja altså som Nik og Jay har de kun lavet tre.. Før det hed de bagmændene, der ved jeg ikke hvor mange de har lavet. Men det er jo en lidt anden genre..
DJ_Falcon skrev:Ja altså som Nik og Jay har de kun lavet tre.. Før det hed de bagmændene, der ved jeg ikke hvor mange de har lavet. Men det er jo en lidt anden genre..
Der kan du bare se. vidste jeg sgu ikke hed, men mange tak for det
DJ_Falcon skrev:Ja altså som Nik og Jay har de kun lavet tre.. Før det hed de bagmændene, der ved jeg ikke hvor mange de har lavet. Men det er jo en lidt anden genre..
De hed dengang dog ikke Nik & Jay, men gik under navnet bagmændene. Der er lavet 6 sange under dette navn, som hedder: BM Mariachis, BM 2000, Bagvendt Renæssance, Tænk i Nye Baner, Wethaloooze samt Hvad så KBH´s. Disse sange er ikke tilgængelige i dag, men man kan være heldig at støde på en cd fra Dansk Rap, hvor 2 af sangene ligger på. Wethaloooze kan findes på den cd der hedder: Dynastiet præsenterer D-dag, mens hvad så KBH´s kan findes på cd en der hedder: DM i Dansk Rap 99.