Club Above / CA Party, Fre D. 7. Okt. @ Strawinsky KBH

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Club Above / CA Party, Fre D. 7. Okt. @ Strawinsky KBH

Indlæg af Fairground »

Så er det snart et år siden at der sidst var CA POT i KBH og det er sgu for lang tid siden så derfor har vi valgt at holde POT samtidig med at den første Club Above fest bliver skudt af.

Musikken vil blive leveret af 6 dj's og være alle former for elektronisk musik som House, Elektro, Progrssive, Dance, Trance og Hardtrance / Hardstyle. Det vil sige noget for alle som har hang til elektronisk musik.

Lineup:

Erik Funk
Kloojve
Niklas Harding
Ajour
E-Bach & DJ Holme(Back 2 back)


Festen starter kl. 23.00 og derefter er der fuld spade til kl. 06(evt. senere hvis folk bliver hængende)

Entré vil ligge på omkring 70kr. og vi har fået en aftale om lidt billige priser i baren.

Alle er inviterede så hiv venner, veninder(JA), kærester, brødre og søstre med så vi kan få en fest der går over i historien som den vildeste CA POT.

Til dem der ikke var med til sidste POT så ligger Strawinsky i Boltens gård lige ved Kgs. Nytorv hvor der er gode muligheder for at komme til via bus, tog og metro.

Ligesom til de tidligere POT's vil det være bedst hvis folk lige kan skrive om de kan komme her i tråden så vi har en idé om hvor mange vi kan forvente.

Feffe, On3, Mail, Kloojve og Fair

Billede

Vi kommer:
Qrazyleg
DjMail
Kloojve
//On3
Fairground
Odder
Lokefar
Feffe
NCO
McBigMac
DwR+Damen & Veninden
Squaw
Yakuza_mab
Night Hawk
CroMag
BB
Haude
Bykovsky
bryan
Dominator
Drain
Pono
TheJackal + westcoast friends
thesheep
Frz
Lyne
Sensei
Psyclone
mp3grl
Zorro
Ace
Senest rettet af Fairground 04 okt 2005, 15:01, rettet i alt 20 gange.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Count me in... Der skal gå meget galt, komme noget latterligt vigtigt i vejen hvis ikke jeg troppe op. Tror faktisk jeg så lige kan tage derover et par dage før og så møde nogle gamle klassekammerater.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg er SÅ frisk.. Lokefar og jeg har været ved at kigge efter lidt forskellige, som skal med os.. Men om jeg så skal cykle så er jeg der som en Odder :D
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Ja jeg kan se at jeg åbenbart også kommer ;) hehe
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:Ja jeg kan se at jeg åbenbart også kommer ;) hehe
Ja gik ud fra du ikke bare sendte dine plader og lod dem spille af sig selv :wink:
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

hehe sender jens over med mine plader og så er jeg med på mobilen
"nu jens!!!! ahhhhh ffs du failede"
"vi pøver igen!! lidt ned med bass, op med mellem tone, kom kom kom JA TAK!!!"


eller noget
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

lol... er tilmelding nødvendig når man er en del af arrangemantet hehe..
men ok.. jeg er game
\\On3
Site Admin
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:26
Geografisk sted: CePeHå

...den her fest...

Indlæg af \\On3 »

...den her fest SKAL sparke max røv... Jeg inviterer alle jeg kender

Vi ses til PAAAAAARDI!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Your's truly

\\On3
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: ...den her fest...

Indlæg af DjMail »

\On3 skrev:...den her fest SKAL sparke max røv... Jeg inviterer alle jeg kender
Hehe ja så kommer der sikkert mange ;)
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Ja kan se jeg også er tilmeldt så ja, jeg kommer til fæææææst!!! :D

Og det kan jo være vi kører samme stil som ø-boerne da de kom til AA :) Stude stiv tog-tur :P
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

nok nemmest at tage toget og så lave opsamling ned gennem DK. Jeg kører dog selv derover med Jens og en Kammerat da vi skal videre til Fredericia dagen efter
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

ja, jeg må desværre igen som sidste år, sige at jeg ikke ka komme pga. Studietur......

I kbh'er har det sku med at arrangere fester, når jeg er udlands :S føler det er som om I ikke vil have mig med :'/

*og nu kommer mail sikkert med en besked om at alle hader mig eller lignede *
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Da Clown skrev:I kbh'er har det sku med at arrangere fester, når jeg er udlands :S føler det er som om I ikke vil have mig med :'/
Nu er du jo også udenlands ca. 3/4 af året... så at ramme en dato hvor du ikke er i et eller andet østland for at støve noget kvinde op er som at finde Frz ibyen ædru... !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Daclown mumlede
*og nu kommer mail sikkert med en besked om at alle hader mig eller lignede *
Hehe sikke dog nogle høje tanker du har om mig! hvem er dte liiige som har boet i det vildeste militær telt med dig ?
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

weeee.. helt sikkert... jeg kommer... :P
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Flyer

Indlæg af night_hawk »

Billede
Senest rettet af night_hawk 17 aug 2005, 14:41, rettet i alt 1 gang.
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

nhawk.. jeg ved du kan gøre det bedre end det der.. men fedt at du gider knokle...
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

DjMail skrev:Daclown mumlede
*og nu kommer mail sikkert med en besked om at alle hader mig eller lignede *
Hehe sikke dog nogle høje tanker du har om mig! hvem er dte liiige som har boet i det vildeste militær telt med dig ?
det er jo dig pussar :D men nu når du siger militær telt, så har jeg det stadig :S
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

gider ikke lige at glo mere på det lige nu.. >.<
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Har også siddet og kigget på nogle flyer ideer.

http://www.evolution2k.dk/temp/clubabove.gif
http://www.evolution2k.dk/temp/clubabove-1.gif mest lavet for sjov, men i må da godt se den hehe
Besvar