han døede igår (tirsdag eftermiddag) desværre og formentlig af nogle dårlige stoffer...
Jeg har personligt kendt Haude siden vi gik i folkeskole..
han har altid været en fyr med gang i, og faktisk lige siden første gang vi mødtes har snakken gået på Musik... (og damer) for ca 2 år siden røg han ud i nogle problemer, både med forkerte venner og på hjemmefronten..
jeg vil ikke plade ud af hans privatliv her.. da det ikke er på sin plads..
jeg kan sku ikke rigtigt overskue mere nu her.. men der skal vel samles ind til noget blomsterværk.. jeg kan godt stå for det..
jeg ved endnu ikke hvornår han skal begraves eller hvordan og hvorledes.. da det som sagt først lige er blevet bekræftet fra pålidelige kilder...
men Kasper R.I.P

jeg vil sku savne dig m8...
// kloojve




