men stadig hvis i føler i vil dele det.. så smid en post og en lille historie..
jeg er en smule nysgerrig hvordan de nyere burgere har fundet frem til os
Jeg stødte på CA i sommerferien mellem 9. og 10. klasse, i år 2000, så små 7 år er det blevet til indtil videre..
Jeg stødte på CA via links, fra mp3 download sider jeg burgte dengang..
Apipe, Euroadrenaline, og kan ikke lige huske de andre sites... men for pokker der var mange.. jeg var desværre ikke en de "heldige"
CA bruger jeg mest til venskaberne men har opbygget.. og dem man efterhånden har snakket med en del gange.. men stadig ikke fået sat ansigter på... og omvendt.. generelt.. syntes jeg CA er et super sted.. med fede gutter (og gutinder - Sunshine)
Smid en lille historie..

