Søger U$O's bud på en reklame sang
Så søger jeg et Imperial March remix, som blev spillet i radioen (P3) tirsdag. Playlisten siger ingenting... Det var en gammelt 70'er mix mener jeg Milling snakkede om...
Håber virkelig der er nogle som kan hjælpe
Redaktør: Moderators
Well altså - et remix af Imperial March fra 70rne, har jeg ærligt talt liiidt svært ved at tro.Pesimisten skrev:Så søger jeg et Imperial March remix, som blev spillet i radioen (P3) tirsdag. Playlisten siger ingenting... Det var en gammelt 70'er mix mener jeg Milling snakkede om...
Er det et du kan uppe også?? Btw sorry fordi jeg ikke lige havde helt styr på årstalleneJeg ved at Meco - et band der lavede eksperimentel instrumental musik på det tidspunkt, i starten af 80rne lavede en version af ´The Impire strikes back´ - et fedt nummer iøvrigt, men det er næppe det du søger.
Kode: Vælg alt
Komponist: John Williams
Album: The empire strikes back(film)soundtrack 1996
År: 1980
Selskab: RCA
Pladenummer: 09026687732Jamen det kan jeg godt - jeg har dette rip i en relativt dårlig kvalitet.Pesimisten skrev:
Er det et du kan uppe også?? ...for som sagt så skulle det var en der hedder Mico (eller Meco) selvfølgelig
EDIT: Det er ikke DV jeg søger - men håber meget du ligger inde med Meco så jeg kan høre den også...
Ja og tak for den gode feedback!! Dejligt at du gad og bruge et par minutter på mit req
http://www.youtube.com/watch?v=hzP9PTsiYrsPesimisten skrev:U$O's sang er selvfølgelig til Sonofon reklamen...
Den er da noget seeejFrZ skrev:http://www.youtube.com/watch?v=hzP9PTsiYrsPesimisten skrev:U$O's sang er selvfølgelig til Sonofon reklamen...
Den reklamesang? For den er da alt andet end fed???!
DET ER DEN!!!Jamen det kan jeg godt - jeg har dette rip i en relativt dårlig kvalitet.
Men hvis det ER den, finder jeg gerne vinylen på loftet, og laver et lækkert rip af den
Meco - The Empire Strikes Back
Desværre nej, for jeg har den gangske enkelt ikke - men jeg kender en der helt sikkert har den... han kommer her jo jævnligt, så når Zivago ser dette, så er han sikkert allerede på vej hen i arkivetPesimisten skrev:John Williams - Star Wars Main Theme (disco mix MECO)
Det var faktisk den her jeg ledte efter... Den er sååååå geil![]()
Kan du også rippe den i højere bitrate??
- ja, og så har vi jo også alderen - JEG VAR DER JO SELV FOR FA´ENPesimisten skrev:Sgu lækkert med folk som har hukommelsen og vinylerne i orden