Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Rolig nu.
Du burde få en advarsel, når du smider den samme req, i flere forskellige topics - opretter et nyt req, selvom der er flere tråde om emnet. Ja - du smider endda req i pm samtidig. Det er ikke pænt gjort, og overholder ikke boardets regler. Men det vælger jeg at overse - denne gang.
Du skal nok få din spanske "diccionario".
Der er en lille pakke med 12 ordbøger på vej op til dig. Der er en spansk udgave i. Jeg smider en besked når den er klar til at hente.
Ja ved det godt, men havde virkelig brug for den ordbog, og vil bare lige sige at jeg er ked af det! Men jeg vil også bare lige sige mange tak for du gad smide den op, er jeg virkelig!
Men har nu stadig et lille problem, kan det godt passe at der ikke er en Spansk/Dansk ordbog i den? Hvis der er kan du/i ikke så fortælle mig hvor den er, eller det kan også godt ske det bare er mig der er dum?
Jeg ligger inde med gyldendals Dansk/Engelsk - Engelsk/Dansk og Dansk/Tysk - Tysk/Dansk. Dette er dog nogle ældre udgaver hvis det kunne have interesse?
Nogen der gider uppe igen? havde et problem med den forrige udgave, "kan ikke køre 16-bit programmer", ved ikke om det er samme udgave i ligger inde med?
På forhånd tak!
EDIT: Det var spansk-dansk, dansk-spansk jeg ledte efter btw
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...