Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har lavet min "personlige" startside hos Google, så man kunne vælge hvad den skulle vise på startsiden. Nu er den så bare fuldstændig nulstillet, så alle de sider jeg havde tilføjet og fik nyheder osv. fra er væk! Hvordan kan dette bare lade sig gøre, og er der nogen mulighed for jeg har overset en knap der "gendanner" den til da jeg havde den ?
I øverste højre hjørne er der ved siden af din e-mail adresse (går ud fra du stadig er logget ind?) en knap der enten hedder "Klassisk startside" eller "Personlig startside" alt efter, hvilken tilstand siden er i. Du kunne måske være kommet over på klassisk ved et uheld?
Virker også fint hos mig, dog har jeg været ude for at mit firefox er blevet genstartet? :S Rimelig underligt, skete bar at det lukkede ned mens jeg sad på nettet, så åbnede jeg det igen og så skulle jeg lave mine indstillinger om igen, og så når jeg åbner firefox så køre den ikke fuldskærm automatisk, pisse irriterende jeg skal maksimere den hver gang.
Maunus skrev:når jeg åbner firefox så køre den ikke fuldskærm automatisk, pisse irriterende jeg skal maksimere den hver gang.
Du lukker ALLE firefox vinduer.
Åbner en ny firefox der så ikke bliver maximeret som du siger.
Så maximerer du den og lukker vinduet.
Så næste gang du starter firefox er vinduet automatisk maximeret.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson