Til Alle Med ACER ASPIRE 7520G req recover cd
Redaktør: Moderators
Til Alle Med ACER ASPIRE 7520G req recover cd
Hey Alle... Er der ikke en fra det her forum med sådan en disk der kan lave en iso af den og smide den på min ftp??
Pm for info til ftp..
På forhånd Tusind mange tak...
Pm for info til ftp..
På forhånd Tusind mange tak...
-
night_hawk
haha det er jeg klar over.. og dog.. de sagde det vistnok var gratis men der er 4-6 ugers levering og det gider jeg ik lige at vente hvis der er en herinde der har samme pc som kan brænde den ud eller lave iso og ligge den op på min Ftp..
En anden mulighed er hvis nogen kender nogle forums hvor man også kunne spørge så muligheden for mig var større i at få sådan en cd
En anden mulighed er hvis nogen kender nogle forums hvor man også kunne spørge så muligheden for mig var større i at få sådan en cd
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Det ER gratis. Havde en kunde i foregårs som ikke kunne starte hendes Acer bærbar op, så jeg spurgte om hun havde recovery CD'erne. Hun kiggede blankt på mig og sagde det vidste hun ikke noget om.. Så jeg måtte ringe til Acer Support og de ville så sende en recovery CD som passede til de oplysninger jeg gav ham. Det er gratis!
-
night_hawk
.
så kunne man bare brænde dem ud. som man også får tilbudt første gang computeren bliver startet op.. SÅ KAN DE LÆRE DET ;D

Det er min mors bærbar og hun har ik den store forstand på alt det med brænde og recover så hun siger til mig den anden dag at jeg lige skulle ordne den.. har ik set rigtigt på den før og aldrig leget med acer eller for den sags skyld andre med recover på disken i forvejen og det slår hende ik lige at fortælle mig at man skal brænde noget ud da jeg ik tror hun havde tænkt det eller vidste det..
så jeg ligger bare ud med at smadre lortet.. dog ligger den skjulte partition der stadig har prøvet med diverse programmer for at få den til at starte op med den recover partition men det virker ik da den siger at en eller anden D2D ting på C eller D drevet er væk og de to har jeg jo formatteret..
SÅ! er der nogen der ligger inde med en 7250G Acer Aspire eller kender nogen der gør? håber
så jeg ligger bare ud med at smadre lortet.. dog ligger den skjulte partition der stadig har prøvet med diverse programmer for at få den til at starte op med den recover partition men det virker ik da den siger at en eller anden D2D ting på C eller D drevet er væk og de to har jeg jo formatteret..
SÅ! er der nogen der ligger inde med en 7250G Acer Aspire eller kender nogen der gør? håber
-
bukkebrusen
- Captain
Man skal da heller ikke vente 4 - 5 uger, jeg har selv handlet med Acer og der er leveringstiden på 2 - 4 dage.
Hvis recoveren på D-drevet er blevet flyttet frem og tilbage kan den ikke finde ud af det igen. Ude på skrivebordet er der ikke et E-recovery bjælke? Derinde kan du selv lave din egen DVD, mener det fylder 2 DVD'er og måske programmet kan finde den skjulte partion og starte den op. Men man skal ALTID lave backup af sit styresystem med eller uden programmer første gang man har installeret sin computer, det gør alt så meget lettere og hurtigt at geninstallere for det gør dvd'en af sig selv.
ring ellers og vær påståelig overfor Acer, de skal nok hjælpe og den leveringstid på 4 - 6 uger lyder helt latterligt, selvom det er jul!
Hvis recoveren på D-drevet er blevet flyttet frem og tilbage kan den ikke finde ud af det igen. Ude på skrivebordet er der ikke et E-recovery bjælke? Derinde kan du selv lave din egen DVD, mener det fylder 2 DVD'er og måske programmet kan finde den skjulte partion og starte den op. Men man skal ALTID lave backup af sit styresystem med eller uden programmer første gang man har installeret sin computer, det gør alt så meget lettere og hurtigt at geninstallere for det gør dvd'en af sig selv.
ring ellers og vær påståelig overfor Acer, de skal nok hjælpe og den leveringstid på 4 - 6 uger lyder helt latterligt, selvom det er jul!
He who dies with honor is a dead man!
-
bukkebrusen
- Captain
Re: .
Ja det er step 1night_hawk skrev:så kunne man bare brænde dem ud. som man også får tilbudt første gang computeren bliver startet op.. SÅ KAN DE LÆRE DET ;D
He who dies with honor is a dead man!
Spørg evt. også her: www.warez-dk.org der er lidt større sandsynlighed.
1. Min mor fortalte mig intet om at der var noget recovery. Jeg spurgte hende om der var en cd og hun svarede det tror jeg ik kun den her!. og det var så en upgrade cd og jeg tænkte bare nå ja okay..
2. Disken er formatteret og ompartitioneret.. men den skjulte er der stadig.. funker bare ik når det D2D er væk.
3. Ja ringer til Acer mandag men de siger 4-6 uger og derfor skriver jeg her så det kunne tænkes at jeg kunne indhente den tid det ville tage Acer.
2. Disken er formatteret og ompartitioneret.. men den skjulte er der stadig.. funker bare ik når det D2D er væk.
3. Ja ringer til Acer mandag men de siger 4-6 uger og derfor skriver jeg her så det kunne tænkes at jeg kunne indhente den tid det ville tage Acer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Kode: Vælg alt
Hej
• Recovery af bærbar og stationær UDEN CD/DVD
Det er muligt at lave en ny installation ved at holde "ALT" nede og trykke F10 5 gange, mens den hvide Acer skærm er der under opstart.
Under opstart når acer logoet kommer frem på skærmenm skal "ALT" knappen holdes nede samtidig med at du trykker gentagende gange på "F10", begynder maskinen at bippe har du trykket for hurtigt eller holdt "F10" nede
Herefter startes Acer E-recovery, hvor man kan installere til fabriks indstillinger eller factory defaults som det hedder på engelsk
Hvis den på noget tisdpunkt under denne process beder om et password er det 000000 Det er det Acer Support anbefaler.
det duer ik... har prøvet at trykke alt f10 har bestilt en cd idag og de sagde at de har meget travlt så der kunne gå 5-7 uger.. :S
Gud jeg håber jeg finder nogen der har en cd.. det er fanme da en syg lærestreg...
Det er en skide cd der skal brændes og sendes fra Tyskland.. det er vildt det skal tage så lang tid bare fordi de har travlt.
Gud jeg håber jeg finder nogen der har en cd.. det er fanme da en syg lærestreg...
Det er en skide cd der skal brændes og sendes fra Tyskland.. det er vildt det skal tage så lang tid bare fordi de har travlt.