min computer er vist blevet angrebet af BlueScreen. hvordan kan jeg få det fjernet fra min computer, for det er irriterende at den bare genstarter..
håber i kan hjælpe
- på forhånd tak
Redaktør: Moderators
UNIX - nyt ?:DJ LAU skrev:Nå får Windows 7 altså også en helt ny kerne, tror det kommer til at sparke røv. Problemet med windows er jo at det kører på NT-kernen der er 15 år gammel, mens UNIX-kernen er en forholdsvis ny kerne.
Vil gerne have link.snabelfisk skrev:Vista har derimod ikke de 300 fejl som xp har, "kun" 150
Kan _muligvis_ finde link på min påstand.
Desuden er Servicepakken udkommet til vista, godt nok RC. Men den er der.
Læste et sted (bliver selvføgelig lige nødt til at finde en kilde på et tidspunkt), at den havde fået en gevaldig opdatering for ikke så mange år siden.Zivago skrev:UNIX - nyt ?:DJ LAU skrev:Nå får Windows 7 altså også en helt ny kerne, tror det kommer til at sparke røv. Problemet med windows er jo at det kører på NT-kernen der er 15 år gammel, mens UNIX-kernen er en forholdsvis ny kerne.
Nope. Det er faktisk et af de ældste systemer. Det blev lavet i 1969. Blev offentlig tilgængeligt i 1974
Zivago
Ja - det kan godt passe. Der er noget hardware, som der ikke laves XP drivere til.CrazyBrain skrev:Har lige et lidt OT spørgsmål ang Vista.. Da kæresten i sin tid købte sin bærbare, stod der at den ikke understøttede XP.. Kan det virkelig passe, og hvis, er det så drivere der mangler i XP eller hvad?
Hvis du lige selv har konkluderet det er et ventilations problem, hvorfor så alt det tjuhej med BSOD?Flemming Timberlake skrev:tak, allesammen.
jeg tror også at det er ventilations problemer, desværre:$
men der er ikke en der ved om hvordan man fjerner: Blue Screen of Death?
jeg tror det er det?^EMR skrev:Hvis du lige selv har konkluderet det er et ventilations problem, hvorfor så alt det tjuhej med BSOD?Flemming Timberlake skrev:tak, allesammen.
jeg tror også at det er ventilations problemer, desværre:$
men der er ikke en der ved om hvordan man fjerner: Blue Screen of Death?
prøv evt. google.dk ....