Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Ingen ventetid, ingen begrænsninger og ingen katte!
Der er flere tråde, hvor der bliver diskuteret hvornår der er happy hour, så nu tænkte jeg det sulle samles her.
Skriv et reply her i tråden, når du opdager det.
Men én ting jeg har undret mig over - det er sgu de katte. Det er nærmest UMULIGT, at se hvilke der er katte og hvilke der ikke er, det irriterer mig virkelig når jeg skal prøve 3-4 gange før det lykkes.
At mellem klokken 11 om formiddagen og kl 1 om eftermiddagen EST, er der happy hour hvor du ikke skal bruge CAPTCHA (Completely Automated Public Turing Test to Tell Computers and Humans Apart) koder.
EST er +6 timer for at få det i dansk tid
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
between 0100 and 1159, straight conversion to AM:
0100 --> 1:00 AM
between 1200 and 1259, straight conversion to PM:
1259 --> 12:59 PM
between 1300 and 2359, subtract 12 hours:
1559 --> 3:59 PM
A CAPTCHA (IPA: /ˈkæptʃə/) is a type of challenge-response test used in computing to determine that the response is not generated by a computer. The process involves one computer (a server) asking a user to complete a simple test which the computer is able to generate and grade. Because other computers are unable to solve the CAPTCHA, any user entering a correct solution is presumed to be human. A common type of CAPTCHA requires that the user type the letters of a distorted image, sometimes with the addition of an obscured sequence of letters or digits that appears on the screen.
The term "CAPTCHA" was coined in 2000 by Luis von Ahn, Manuel Blum, Nicholas J. Hopper (all of Carnegie Mellon University), and John Langford (then of IBM). It is a contrived acronym for "Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart", trademarked by Carnegie Mellon University.
A CAPTCHA is sometimes described as a reverse Turing test, because it is administered by a machine and targeted to a human, in contrast to the standard Turing test that is typically administered by a human and targeted to a machine.
CAPTCHA at du skal taste en kode, som en computer har svært ved at læse, da den er skjult i farver og forvredet på leder og kanter.
Sådan...
Senest rettet af FrZ 01 maj 2008, 20:10, rettet i alt 1 gang.
Lanz3 skrev:At mellem klokken 11 om formiddagen og kl 1 om eftermiddagen EST, er der happy hour hvor du ikke skal bruge CAPTCHA (Completely Automated Public Turing Test to Tell Computers and Humans Apart) koder.