Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Nå ja min fejl. Lignede bare den klassiske fra seriel til ps/2. Men som DJ LAU siger er det vel bare det omvendte selvom det nok ikke bliver brugt så tit. Men i teorien burde det vel være muligt at smide en ps/2 mus i en seriel port med det kabel.
Lavede lige et komplet tjek over alle de hardware dele der flyder rundt derhjemme - godt nok mange. Mangler kun at kvantificere et enkelt motherboard :/
Anyway har to mere som jeg ikke kan gætte:
Går ud fra at det er datakabel til nokia, men den er for stor til min nuværende :/
USB til jack (ligner det) - men hvad er det? Har selv ingen idé :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Giver god mening, gad bare godt vide hvilket device jeg har købt, som har haft det kabel som medfølgende? Det kan jo ikke være noget apple, da de altid er hvide, og jeg har vist ikke rigtigt ejet andet.. hmm..
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
PS2 no doubt. Og det store det ligner stikket til en COM port. I hvert fald ifølge den gamle møgspand jeg lige har rodet hele bunken af elektronik skrot igennem for at finde