Hvordan begrænse sig? Som det ser ud for mig, der vil man altid kunne koble noget ekstra på dj-faget.weisz skrev: Jeg forstår bare ikke hvorfor at folk vil begrænse sig selv....
Serato, Traktor, Virtual .... Hvad skal man vælge ?
Redaktør: Moderators
Den var møntet på modstandere, eller folk som mener det er "fesent" at spille via laptop.Raun skrev:Hvordan begrænse sig? Som det ser ud for mig, der vil man altid kunne koble noget ekstra på dj-faget.weisz skrev: Jeg forstår bare ikke hvorfor at folk vil begrænse sig selv....
Følg med tiden, udviklingen, se mulighederne, flyt grænserne, horisonterne, bryd reglerne og spil så for fanden bukserne af folk, om det foregår via cd, vinyl, mp3 eller dvd who gives a flying f*** ? Its all about the music
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? 
Så forstår jeg. Så sandt, så sandtweisz skrev:Den var møntet på modstandere, eller folk som mener det er "fesent" at spille via laptop.Raun skrev:Hvordan begrænse sig? Som det ser ud for mig, der vil man altid kunne koble noget ekstra på dj-faget.weisz skrev: Jeg forstår bare ikke hvorfor at folk vil begrænse sig selv....
Følg med tiden, udviklingen, se mulighederne, flyt grænserne, horisonterne, bryd reglerne og spil så for fanden bukserne af folk, om det foregår via cd, vinyl, mp3 eller dvd who gives a flying f*** ? Its all about the music