Serato, Traktor, Virtual .... Hvad skal man vælge ?

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

weisz skrev: Jeg forstår bare ikke hvorfor at folk vil begrænse sig selv....
Hvordan begrænse sig? Som det ser ud for mig, der vil man altid kunne koble noget ekstra på dj-faget.
weisz

Indlæg af weisz »

Raun skrev:
Hvordan begrænse sig? Som det ser ud for mig, der vil man altid kunne koble noget ekstra på dj-faget.
Den var møntet på modstandere, eller folk som mener det er "fesent" at spille via laptop.

Følg med tiden, udviklingen, se mulighederne, flyt grænserne, horisonterne, bryd reglerne og spil så for fanden bukserne af folk, om det foregår via cd, vinyl, mp3 eller dvd who gives a flying f*** ? Its all about the music :-)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

weisz skrev:
Raun skrev:
Den var møntet på modstandere, eller folk som mener det er "fesent" at spille via laptop.

Følg med tiden, udviklingen, se mulighederne, flyt grænserne, horisonterne, bryd reglerne og spil så for fanden bukserne af folk, om det foregår via cd, vinyl, mp3 eller dvd who gives a flying f*** ? Its all about the music :-)
Så forstår jeg. Så sandt, så sandt :D
Besvar