Bekendtgørelse ang. MSN
Redaktør: Moderators
Bekendtgørelse ang. MSN
Jeg har tidligere stillet spørgsmålet hvorfor intet af mit MSN på min pc har virket, jeg ringede derfor til MSN Danmark, og fik af vide det var fordi jeg havde en ugyldig produktnøgle...
Nogle der har prøvet det samme...?
<HR>
<center>:)</center>
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Re: Bekendtgørelse ang. MSN
Techno_Mann skrev:Jeg har tidligere stillet spørgsmålet hvorfor intet af mit MSN på min pc har virket, jeg ringede derfor til MSN Danmark, og fik af vide det var fordi jeg havde en ugyldig produktnøgle...
ikk for at svine dig til.... men hvis du har ulovlig software, ringer man sku da ikk til microsoft..
intet af dit MSN skriver du... er messenger eller er det office parken som ikke virker??
Re: Bekendtgørelse ang. MSN
Hmm nu var jeg jo ikke så dum hverken at ringe fra egen, eller venners telefon, men fra en tlf. boxFeffe skrev:![]()
ikk for at svine dig til.... men hvis du har ulovlig software, ringer man sku da ikk til microsoft..
intet af dit MSN skriver du... er messenger eller er det office parken som ikke virker??
Og så havde jeg skrevet produktnoglen ned, da jeg havde en lille mistanke, og da han så også spurgte om den, lød jeg helt uforstående,og det var mærkeligt osv. for havde lige købt computeren, godt nok i den blå avis
Men han sagde det var derfor...
Det er XP nøglen (55860-640-0000356-23133)
I kan da lige tjekke om jeres er mangen til, altså jer som er på SU
<HR>
Det er første gang jeg har hørt om det problem.
Har du prøvet at spørge dem herinde:
http://msgplus.mybboard.com/
Der er virkelig nogle MSN-nørder i mellem.
Har du prøvet at spørge dem herinde:
http://msgplus.mybboard.com/
Der er virkelig nogle MSN-nørder i mellem.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
mikeman dk
- Kontakt:
prøv at lægge en ny produkt kode ind, og se om det virker. der findes et lille program som kan aktivere rigtige koder i din maskine
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
..
Hmm tak for hjælpen gutter, har fået ændret min key, men har stadig problemet, så nu har jeg postet det på den side jeg fik af nco...
Men tak for hjælpen
Men tak for hjælpen
<HR>