Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg kan forstå det er noget med at du kan sætte ram og processor i den.. Men hvordan kan jeg bruge det.. Vil det virke som hvos jeg satte en støre processor og flere ram på bundkortet.. Eller kan jeg styre det til F.eks også at hjælpe grafik?? Fatter ikke helt meningen med det... Ehe..
AMD Athlon XP 3200+ @ 2,20 GHz, 1024 Mb RAM, ATI Radeon 1650 Pro 512 Mb m DVI og Tv ud, 32" Phillips skærm/TV, DVD-RW, Cd-RW.
Nu ved jeg ikke hvor meget forstand du har på sådan noget stads.
Men du sidder med en Socket A CPU lige pt. dvs jeg gætter på du har en athlon xp.. men det kort du kan købe er sådan du kan opgradere til en anden socket version, dvs du kan få en nyere form for cpu.. en Athlon64 (64bit) cpu evt.
Og grunden til der også er ramsockler det har noget med hastigheden som cpu, og alle de andre komponenter kommunikere på, så derfor skal dine ram sættes deri, hvis du vælger at gøre det
Jo list forstår jeg af det, takker mange gange.. En CPU opgradering.. Men DVS det ikke kan sidde en CPU både på det kort og mit mobo går jeg ud fra?? Er der tilfældigt nogen der har ærfaring med sådan et kort ellen med en 64bit CPU?? Kunne godt tænke mig at finde ud af lidt mere om det her... Ved ikke om det kan betale sig både at købe et sådan kort, eller bare en større CPU til mit mobo...?? Så for at gøre det kort.. Er en 64 bit så meget bedre end det der kan komme på mit mobo?? For efter hvad jeg kan se kan jeg få en 64 bit der køre 2 GHz, men min Athlon køre med 2,2 GHz..
AMD Athlon XP 3200+ @ 2,20 GHz, 1024 Mb RAM, ATI Radeon 1650 Pro 512 Mb m DVI og Tv ud, 32" Phillips skærm/TV, DVD-RW, Cd-RW.
Undskyld det sene svar, men min email har ikke været opdateret herinde så reply notes har jeg ikke fået tilsendt heh.
Altså det kommer jo lidt an på hvad du skal bruge den til, men 64bit er ikke så udbredt endnu, kan ikke bruges vildt mange steder (programmer, spil etc.)
Men kører din spil og alt det fint nok nu? .. Fordi så vil jeg foreslå bare at vente lidt med at opgradere og så spare lidt penge op og evt. høre ad seneren hen