Le Tour de France

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

ThomazMix skrev:Hvordan kan man være skyldig nå reglerne siger man må få 3 advarelser og han kun har fået 2 ?? Ja han har måske så fået 2 af DCU men ingen af os aner om det er på samme grundlag han har fået dem som de andre. DCU er da også helt klart skyld i det skete. FLOT!!
Jeg tror helt sikkert på han ik er færdig endnu. Han kommer igen!!
At han blev fyret har ikke noget med de advarelser at gøre. Han blev fyret for at lyve ikke for noget andet.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Netop Down.

Og han har da fejlet med de indleveringer uanset om han har fået 2 eller 3 eller 45 advarsler. Og når han så bliver spurgt ind til disse advarsler - så er en løgn nok ikke det bedste at komme med.

Men som det ser ud nu for pressen og os andre er det jo ord mod ord.
Det må være op til Rasmussen nu at bevise sin uskyld.
Fly billetter, stempler i pas, told erklærringer osv osv. Der er uendelig mange måder at bevise hans uskyld på. Må håbe at han kommer frem med nogle af disse.
tykke

Indlæg af tykke »

der er jo ikke nogen herinde der kan sige om han er skyldig i at lyve for sin chef.. rabobank siger han har løjet om hvor han var men michael siger jo stadig han ikke har været i italien. så før der ligger nogle beviser kan vi kun gætte på hvad der rigtigt. men det bliver da helt sikkert spændende at se hvad det ender med
tykke
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Er nogle herinde virkeligt så blåøjede, at de mener, at Rasmussen er absolut uskyldig? Jeg mener, manden var jo ikke bare overlegen, han var ekstrem - og det kom ud af intet? Samtidig med at han lyver overfor såvel sin chef som doping-test-centralerne? Og til det ligges, at han er på grænsen til autistisk i sin træning (altid har ALT i 100% orden). Så hvorfor pludselig have uorden i sine papire?

Når man ligger de ting sammen, så kan man da kun male fanden på væggen. Han vil aldrig blive dømt for doping, ej heller vil han blive renset.

- Men hey, Bjarne Riis blev heller aldrig testet positiv...

Synes godt at man kan lære af historien, og prøve at redde hvad der er tilbage af en cykelsporten. (Ikke at jeg har noget til overs for den, men derfor mener jeg ikke den skal tages af programmet). Derfor: "ud med ham".
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg tror, at det er for sent at redde cykelsporten. De sidste mange år har den været en skandale, i år har ikke været nogen undtagelse. Det er jo dybt latterligt, hvad folk vil gøre for at vinde det løb. For ikke at nævne hvad de vil gøre ved sig selv og deres egen krop.
Billede
Niki

Indlæg af Niki »

Tour de Epo 8)
"We don't need no education" citat Pink Floyd
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

linket virker ikke..
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Så har de pillet den af igen!! Der stod en masse med at cykelrytteren Soler er dopet.

Her er historien på BT:

http://www.bt.dk/article/20070727/sport03/707270371/
Billede
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Hvem tror i vinder Etapen i dag ? ..

Mit bud er Tom Boonen
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

Jeg tror på Bennati.. :D :D :D
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Kan godt li du skrev det efter han vandt etapen haha :lol:
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

er alle tilfreds med dette års tour.
Jeg selv er lidt skuffet, men der skete meget, meget at følge med i. Underholdende :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Fik lige dette link på et andet forum. Det skulle være skrevet i april.

http://www.fatcyclist.com/2007/04/06/20 ... -of-title/

Lidt spooky, når man tænker på, hvad der skete 3 måneder senere.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar