Opskriften alle bør kende!
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Haha de går helt i selvsving på Facebook nu...
Nu er der kommet en ny gruppe: Boykot "Stop Pretty Boys!"
http://www.facebook.com/group.php?gid=11968650725
De er ved at gå op i limningen over Stop Pretty Boys og det er bare så sjovt!
Uffateligt så mange mandetimer der går til spilde!
Men som en siger derinde...
Man kan iøvrigt godt ha' et job som pretty boy...
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9947752331
Hahahahaha
Nu er der kommet en ny gruppe: Boykot "Stop Pretty Boys!"
http://www.facebook.com/group.php?gid=11968650725
De er ved at gå op i limningen over Stop Pretty Boys og det er bare så sjovt!
Uffateligt så mange mandetimer der går til spilde!
Men som en siger derinde...
Tag dog den gruppe, I så voldsomt opponerer mod, for hvad den er: En flok mennesker der blot morer sig lidt over slige personer med hang til trutmund, tishår og bruncreme - samt over disses fantastiske evne til at gøre hele året til én lang fastelavnsfest. Det er ikke andet. Så tør øjnene, bliv færdige med Jeres 10-årige universitetsstudier og kom ud i det virkelige liv.
Man kan iøvrigt godt ha' et job som pretty boy...
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9947752331
Hahahahaha
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Haha nå nu blev Stop pretty boys lukket men nu er en ny gruppe i opsejling
Så er der FEDTEKARLE!! http://www.facebook.com/group.php?gid=8513438778&ref=nf
Og en er blevet politianmeldt...
Ham Rasmus Paludan... Magen til irriterende person! Alt bliver sagsøgt for et godt ord men hans blog er dog sjov læsning.
Fx. sit projekt med...
Så er der FEDTEKARLE!! http://www.facebook.com/group.php?gid=8513438778&ref=nf
Og en er blevet politianmeldt...
Kode: Vælg alt
En 21-årig mand udtalte sig så krænkende i Facebook-gruppen "Stop Pretty Boys" at han blev anmeldt til politiet, skriver Urban.
Inklusive stavefejl skrev den ikke-anonyme mand fra Hanstholm følgende besked på Facebook.com natten til i i går: "hitle(r) han skulle ha haft lov til at slå alle bøsser ihjel så havde vi aldrig haft det her problem i dag..."
Den sætning provokerede jurastuderende Rasmus Paludan i en sådan grad, at han meldte nordjyden til politiet efter straffelovens paragraf 266 B. Det er den, Mogens Glistrup kæmpede mod i retten, da han udtalte sig kritisk om "muhamedanere" tilbage i 2000.
Mangler grundlæggende anstændighed
"Jeg synes ikke, at nogen gruppe fortjener at få at vide, at de skulle have været udslettet. Og at han nævnte Hitler og drab i samme sætning var mere, end jeg kunne klare. Folk mangler grundlæggende anstændighed," forklarer den 26-årige jurastuderende.
Anette Storgaard er lektor i strafferet ved Aarhus Universitet. Hun forklarer over for URBAN, at paragraffen meget sjældent bliver benyttet.
"Der skal ret meget til for at blive dømt efter 266 B. Men den handler grundlæggende om ytringsfriheden over for hensyntagen til mindretal," fortæller hun.
Politiet har endnu ikke taget stilling til, om der skal rejses sag mod den 21-årige mand.Ham Rasmus Paludan... Magen til irriterende person! Alt bliver sagsøgt for et godt ord men hans blog er dog sjov læsning.
Fx. sit projekt med...
Kode: Vælg alt
Indtil for nylig har jeg i min blog haft korrespondance med en bank, som jeg vil lade forblive unævnt. I øvrigt findes banken ikke under det navn, jeg nævnte, længere.
Det var og er efter min opfattelse en meget god bank og når det gælder bankprodukterne, har jeg vist aldrig været andet end tilfreds. Der har vist været et par enkelte gange, hvor tilfredsheden krævede den klageansvarliges hjælp, men det er jo en ganske naturlig del af at være en aktiv bankkunde.
Imidlertid var der et sprogligt kritikpunkt mod banken. Nemlig, at de indledte al deres korrespondance med “Til”. Det er en hård og uforsonlig starthilsen. Et abstrakt tænkende menneske som jeg, lagde derfor min korrespondance med banken ud i bloggen for at dele min utilfredshed. Ikke utilfredshed med banken i almindelighed, men utilfredshed med den manglende sproglige disciplin i samfundet i særdeleshed.
Man kan vist roligt sige, at det tilsigtede resultat ikke viste sig.I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Det er den samme person som hyggede sig med at tage billeder af folk som cyklede uden lys, gik over for rødt og efterfølgende lægge dem på sin hjemmeside www.kriminelle.dkDjMail skrev:akstrakt tænkende og så jura - held og lykke med den
http://politiken.dk/indland/article335568.ece
Jeg vil gerne leve i et samfund, hvor det enkelte menneske udviser respekt for fællesskabet, og efter min opfattelse er de mange små regelbrud begyndelsen til det totale anarki. Fællesskabet bryder sammen, når mennesker helt uden skam i livet bryder fællesskabets regler, og den måde, folk cykler på, er en skamplet på Østerbro
Nu skal jeg nok passe på med at kalde ham en åndsforladt idiot som mangler en hobby.
Senest rettet af Cokeline 08 feb 2008, 12:16, rettet i alt 1 gang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Hehe kæft en tåbelig idiot!
Hvem har tid til det lort ?
Så fik jeg lige læst på hans hjemmeside - hold nu kæft en idiot.
hans ofte stillede spørgsmål sektion er afsindig sjov!!
Og han fortsætter
Hvem har tid til det lort ?
Så fik jeg lige læst på hans hjemmeside - hold nu kæft en idiot.
hans ofte stillede spørgsmål sektion er afsindig sjov!!
Ahhh nogle folk ikke normale, jeg har set flere fra min folkeskole udvikle sig til voldsmænd, og de er squ ikke blevet frosset ud - de er bare ikke så gode til 2 plus 2Hvorfor viser I billeder af bagateller?
Ved alvorligere kriminalitet bærer samfundet ofte en stor del af ansvaret for, at en person er blevet frosset så meget ud, at vedkommende begår kriminalitet. Altså kan man med nogen føje give samfundet og politiet skylden.
Og han fortsætter
Hehe han er fandme indebrændt, han får det squ sjovt som Advokat, hvis han overlever studie tiden, med den indebrændte snæversynede lorte indstilling han har.Hvorfor viser I ikke billeder af mere alvorlige lovovertrædelser?
Ved mere alvorlige lovovertrædelser, begået af kriminelle gengangere, vil der oftest være tale om, at det kriminelle menneske er i en situation, som vedkommende ikke selv har ønsket. De fleste ønsker at leve et liv uden at slå på andre eller stjæle fra andre.
Den enkelte kriminelle har ofte været udsat for en række forhold: omsorgssvigt, dårlige arbejdsvilkår, uforskammede politifolk. Disse forhold har så medført, at personen er kommet ind i den kriminelle løbebane.
Det er mest et samfundsmæssigt problem. Vi ønsker ikke at slå på folk, der ligger ned. Det lader vi politiet om. Det er jo noget af det, politiet er bedst til.
Helt enig, han har seriøse issues... Pisse belastende at være i nærhed af sådanne personligheder, han skulle imo bare have en billet til USA, og så lade DK være DK, hvor vi er som vi er. Hvorfor mener han, at han er guddommelig. Man skulle næsten spare sammen til en advokat, der fulgte ham, og tog billeder HVER gang han overtrådte selv den mindste paragraf og så lagde dem op på:goafreak skrev:Det er jo bare et eller andet fjols der er blevet mobbet i folkeskolen og nu føler, at han skal forsvare hvert eneste pjok i det ganske land, ved at tude til politiet når folk gør noget der ikke er moralsk korrekt. Kææææft en hat.
www.RasmusPaludanErOgsaaKriminel.dk
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Så er der en anden slags had på dette site:
http://aoos.dk/blog/2007/10/sms-pikhove ... a-dkbn/56/
Denne gang SMS Shoutcast'en på DenmarkByNight
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Det er da godt nok også mange opmærksoms liderlige fjolser der skriver de beskeder der inde, men hvis folk gerne vil smide penge efter at fremstå som idioter og give os andre et billigt grin så er det fint med migamh skrev:Så er der en anden slags had på dette site:
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
/me deler håndvåben ud til alle...
Kom så drenge - nu skal vi på jagt eller aflivning eller hvad I crazy børn nu vælger at kalde det.
Lidt homofob er man vel altid. De "fyrer" er så feminine at de kunne have fået en rolle i Alexander, som er den mest bøssede film jeg nogensinde er påbegyndt at se (og aldrig har set færdig).
Kom så drenge - nu skal vi på jagt eller aflivning eller hvad I crazy børn nu vælger at kalde det.
Lidt homofob er man vel altid. De "fyrer" er så feminine at de kunne have fået en rolle i Alexander, som er den mest bøssede film jeg nogensinde er påbegyndt at se (og aldrig har set færdig).
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Haha det er sjovt at læse både herinde og på de andre sider. De fleste af dem der med det samme skriger HOMOOO er jo for det meste de lidt for tykke lidt for bøvede drenge der er ret kede af de ikke scorer skide meget når de er ibyen og når de endelig gør er det som regel ikke det mest heldige de får med hjem. Egentligt vil de nok gerne være med "hulen", men tør ikke rigtigt for tænk hvis der er nogle der kalder dem for homo!!!
Selvfølgelig er der de ekstreme tilfælde som man kan trække på smilebåndet over, men kom nu forhelvedet videre.
Selvfølgelig er der de ekstreme tilfælde som man kan trække på smilebåndet over, men kom nu forhelvedet videre.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!