Side 6 af 7

: 09 sep 2004, 17:49
af Feffe
kig på nogle billeder fra nogle af vores fester. Behøver du mere tid at tænke over, så drop det, for en ægte CA'er er ligeglad med design, så længe man er ens!

: 09 sep 2004, 18:11
af wlt
Jeg tænkte hverken design eller man er ens eller ikke

Bare generelt, hvad jeg får når jeg bestiller. Også har jeg det lidt med polo'er... At jeg er bred skulret og det er ikke fix med et lille ærme ;D

: 09 sep 2004, 21:11
af Bykovsky
Closed - jeg tager ikke imod flere bestillinger end dem jeg allerede har svaret tilbage på via PM.

Satser stærkt på at nu levering til 30/9.

Endelig antal 31 stk. + 2 special lady shirts 8)

: 09 sep 2004, 21:29
af DoMiNaToR
Hehe, nice med lady shirts, dem skal vi sgu have et billede af hvor de er trukket over 2 stk kvindemenneske :wink:

: 24 sep 2004, 09:24
af Bykovsky
Jeg har poloerne mandag den 27/9 og de vil så blive sendt ud så I har dem senest torsdag.

: 24 sep 2004, 11:50
af Zlinky
Bykovsky skrev:Jeg har poloerne mandag den 27/9 og de vil så blive sendt ud så I har dem senest torsdag.
Kanon :D

: 24 sep 2004, 18:22
af nco
Læææææææææææææææækkert.

: 28 sep 2004, 21:00
af Bykovsky
Så blev poloerne sendt 8)

: 28 sep 2004, 22:03
af JayJay^^
Great :D

: 28 sep 2004, 22:16
af DoMiNaToR
Lækkert, får vi lady shirts at se på fredag, evt på feffe eller noget :twisted:

: 28 sep 2004, 23:50
af YaKuZa_MaB
@TT DoMiNaToR ellers skal jeg fanme mnok pryde min ung drenge krop med sit hvalpe fedt med en! hehe :P

: 28 sep 2004, 23:50
af QrazyLeg
DoMiNaToR skrev:Lækkert, får vi lady shirts at se på fredag, evt på feffe eller noget :twisted:
Selvom de er Ladyshirts har de ikke plads til så store bryster :lol:

Men nøøøøøøøj hvor jeg flår den pakke ud af postens hænder. Min garderobe trænger til en opfriskning :P

---edit----
Posten kendte åbenbart til voldelig adfærd og fik stoppet 2 stks polo i en postkasse der normalt knap kan indeholde et par dvdfilm :D

Top dollar for det arbejde du har lagt i det Bykovsky. De er satme lækre endnu en gang, og ankom i rette tid til at de kan nå at blive vasket, tørret og strøget inden CA-pot.

Ses vi... Det tror jeg nok vi gør :drinking: :mrgreen:

: 29 sep 2004, 09:43
af DoMiNaToR
Wee, Så kom den kære postmand hele vejen fra øen til jydeland med min polo :wink:

Lyder som om vi får mindst en lady shirt af se :crazyeyes:

: 29 sep 2004, 10:13
af TheJackal
Håber dælme min polo når at dukke op senest torsdag... posten er ikke ligefrem den hurtigste i mit område, og vi cruiser mod hovedstaden fredag morgen kl 8.00 :)

: 29 sep 2004, 15:10
af MaZe
så er der også landet 2 stk. polo'er her :)

Syntes sku også det er et stort arbejde Bykovsky har gjort.... det skal han sku ha...

: 29 sep 2004, 15:12
af Zlinky
Selv om min polo er sand i stedet for hvid så er den sq alt for lækker :D

Endelig har jeg noget respektabelt tøj at rende rundt i - specielt når jeg skal til Berlin i næste uge :D

: 29 sep 2004, 15:51
af Drud
Wuhuu, pakkeposten har været her :D

Så skal der bare lige deles ud til de andre som bestilte igennem mig. Men for pokker, det reddede lige hele ugen - nu er vi klar til fest på fredag :D

: 29 sep 2004, 16:32
af UnitedPublic
Så tror jeg lige vi skal have byttet Zlinky, jeg har nemlig fået en hvid i stedet for en sand.

Rimelig træls for jeg har en hvid i forvejen så jeg vil helst af med den her :( Nu håber jeg bare ikke det er de forkerte størrelser også.

: 29 sep 2004, 16:57
af nco
Min er også dukket op. Eller anmeldelsen på den er hvert i fald. Skal ned på posthuset og hente den i morgen.

: 29 sep 2004, 17:33
af UnitedPublic
Så fk vi tjek på det, rart :D