CA Julefrokost: Nu med tid, sted, pris og soveinfo.
Redaktør: Moderators
Baah, dresscode.. Baah..
Hvorfor ikke bare lave den som alle de "store" steder.
Hvorfor ikke bare lave den som alle de "store" steder.
Kode: Vælg alt
Dress to impress - if you dont, you probably not.- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Jeg skriver mandag, hvor mange sovepladser der er.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Pilskadden Aka. 80er
- Kontakt:
Ja det har han, og nu skal jeg hjælpe ham med at svare.
Han kunne ikke leje de sovepladser, så han har "kun" hans lejlighed. SÅ vidt jeg forstod havde han 3-4 pladser der. Og jeg at ihvertfald en af dem er taget.
Hvorvidt han har flere skal jeg ikke kunne svare på.
Så jeg kan faktisk ikke hjælpe så meget som jeg egentlig troede da jeg startede indlægget hehe. sorry
Han kunne ikke leje de sovepladser, så han har "kun" hans lejlighed. SÅ vidt jeg forstod havde han 3-4 pladser der. Og jeg at ihvertfald en af dem er taget.
Hvorvidt han har flere skal jeg ikke kunne svare på.
Så jeg kan faktisk ikke hjælpe så meget som jeg egentlig troede da jeg startede indlægget hehe. sorry
Jeg kan have fire personer til at sove i min stue. To på sofaen og to på gulvet. Gæsteværelserne var lejet ud desværre.
Den ene plads er reserveret til Zlinky. Evt kan vi ligge to i min seng - hvilket så giver fem pladser hos mig. Pladsen er trang i stuen til fire personer, men jeg tror godt at det kan lade sig gøre med god logistik.
I skal selv have soveudstyr med. Dvs. sovepose, hovedpude, luftmadras, tandbørste etc.
De folk, der ønsker at sove hos undertegnede; er det muligt for Jer at være ved min bopæl omkring kl. 16:30 lørdag for at "dumpe" Jeres overnatningsudstyr? Så slipper I for at vade Aalborg rundt som en anden tosse med vandrestav og samtidig være på Gaslight kl. 17.
Hvis et hotel ønskes så ligger Prinsens Hotel lige over for banegården. Hotel Phoenix ligger nok lidt tættere på centrum (og Jomfru Ane Gade), men til gengæld lidt længere væk fra banegården.
Den ene plads er reserveret til Zlinky. Evt kan vi ligge to i min seng - hvilket så giver fem pladser hos mig. Pladsen er trang i stuen til fire personer, men jeg tror godt at det kan lade sig gøre med god logistik.
I skal selv have soveudstyr med. Dvs. sovepose, hovedpude, luftmadras, tandbørste etc.
De folk, der ønsker at sove hos undertegnede; er det muligt for Jer at være ved min bopæl omkring kl. 16:30 lørdag for at "dumpe" Jeres overnatningsudstyr? Så slipper I for at vade Aalborg rundt som en anden tosse med vandrestav og samtidig være på Gaslight kl. 17.
Hvis et hotel ønskes så ligger Prinsens Hotel lige over for banegården. Hotel Phoenix ligger nok lidt tættere på centrum (og Jomfru Ane Gade), men til gengæld lidt længere væk fra banegården.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Eller til de dovne, så ligger SAS-hotellet lige overfor gaden. Kan varmt anbefales, men hold jer for øjnene når i kører dankortet igennem og trykker godkendQrazyLeg skrev: Hvis et hotel ønskes så ligger Prinsens Hotel lige over for banegården. Hotel Phoenix ligger nok lidt tættere på centrum (og Jomfru Ane Gade), men til gengæld lidt længere væk fra banegården.
-
Pilskadden Aka. 80er
- Kontakt:
Det er meget muligt, at jeg ligger mig et sted på et gulv nær eller i din residens (om muligt). Men hvordan og hvorledes - det finder man jo først ud af ved ankomst - som jeg stadig ikke har nogen detaljer om. FEFFE HJÆLP?QrazyLeg skrev:Jeg kan have fire personer til at sove i min stue. To på sofaen og to på gulvet. Gæsteværelserne var lejet ud desværre.
Sove skal man jo, og drikke skal man også - det værste er bare - at hjem skal man også
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
[quote="FrZ]Det er meget muligt, at jeg ligger mig et sted på et gulv nær eller i din residens (om muligt). Men hvordan og hvorledes - det finder man jo først ud af ved ankomst - som jeg stadig ikke har nogen detaljer om. FEFFE HJÆLP?
Sove skal man jo, og drikke skal man også - det værste er bare - at hjem skal man også
[/quote]
Billetten køber du selv ud og hjem. jeg har pladsbillet til dig.
husk vi andre flyver søndag morgen kl 07
Billetten køber du selv ud og hjem. jeg har pladsbillet til dig.
husk vi andre flyver søndag morgen kl 07
En del af receptionisterne tager ofte også lige en hak mere når der kommer en stiv person ind og skal have en seng for en nat. Luset, men det giver da lidt flere penge i weekenden 
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Vi tar toget 12:30 fra KBH og er fremme i AA kl 17:04, så regner med vi er fremme på gaslight kl 17:30.
Vi sidder i vogn 8. plads nr 11-12-13-14-17-18
Hvis i kan få op af der, ville det være kanon. vi kan også lave billetterne om hvis det er. Jeg ved at kloojve skal med toget fra slagelse og de er en 4-5 personer
Vi sidder i vogn 8. plads nr 11-12-13-14-17-18
Hvis i kan få op af der, ville det være kanon. vi kan også lave billetterne om hvis det er. Jeg ved at kloojve skal med toget fra slagelse og de er en 4-5 personer
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
jeg har pladsbilletter nr. 15, 16 og 25 også i vogn 8
vi var oprindeligt 4 fra slagelse men selvfølgelig er der en tosse der melder fra.... :S
jeg prøver ihærdigt at skaffe en afløser.. enten fra slagelse eller en her fra boardet som lige pludselig har fundet ud af at han har råd alligevel.. så bare sig til
vi var oprindeligt 4 fra slagelse men selvfølgelig er der en tosse der melder fra.... :S
jeg prøver ihærdigt at skaffe en afløser.. enten fra slagelse eller en her fra boardet som lige pludselig har fundet ud af at han har råd alligevel.. så bare sig til