Roskildebillet købes

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg har læst at folkene bag Roskilde advarer imod at der kan være en hel del falske billetter i omløb.
Pga. af at billetterne rent fysisk kan fåes i mange afskygninger (fx. billetnet-billetter) så kan det være svært at se hvad der er ok og hvad der er fake.. :?

Så pas på hvis i køber billetter på fx dba.dk ..det vil være surt at stå ved indgangen til festivallen med et stykke værdiløst papir i hånden.. :(
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

TheJackal skrev:Jeg har læst at folkene bag Roskilde advarer imod at der kan være en hel del falske billetter i omløb.
Pga. af at billetterne rent fysisk kan fåes i mange afskygninger (fx. billetnet-billetter) så kan det være svært at se hvad der er ok og hvad der er fake.. :?

Så pas på hvis i køber billetter på fx dba.dk ..det vil være surt at stå ved indgangen til festivallen med et stykke værdiløst papir i hånden.. :(
Ellers så find min post, og fang mig når jeg er på vagt, så kan vi jo finde ud af noget :D:D hehe
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Forresten.. Så kan i lige få de gode festivals tips, inden i daffer afsted. :)

http://3x3m.com/files/trygfestival/
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Svenske bøsserøve!!! Fuck den var fed :D
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Hehe.. Den var faktisk nice..
Besvar