Tips til køb af bærbar
Redaktør: Moderators
Den første dag tænker du fuck hvad er det her for noget. Men ligepludselig sidder OSX bare i rutinen og man opdager hvor latterligt Windows EGENTLIGT er bygget op.
Det er ikke uden grund at mange eksperter giver Windows grunden til museskader jf. Mac-arbejdspladser ikke har de samme problemer.
Det er ikke uden grund at mange eksperter giver Windows grunden til museskader jf. Mac-arbejdspladser ikke har de samme problemer.

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Solgte min gamle acer spand her forleden for at købe denne her...
http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... x74/2.?p=0
Det eneste jeg kan sige er at den er møggenial.... Har tidligere afholdt mig fra at købe macs da jeg ikke kunne undvære pc spils. Men da jeg efterhånden blot er på pc cafe for at spille dette er jeg mere end tilfreds med mac.. De er geniale til studiet og musik færdig arbejde...
http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... x74/2.?p=0
Det eneste jeg kan sige er at den er møggenial.... Har tidligere afholdt mig fra at købe macs da jeg ikke kunne undvære pc spils. Men da jeg efterhånden blot er på pc cafe for at spille dette er jeg mere end tilfreds med mac.. De er geniale til studiet og musik færdig arbejde...
Ocean skrev:Det eneste jeg mangler ved den mac er den skide delete tast... :p også skal man ligge vende sig til det med at højreklikke, som så kun virker i Mac OS og ikk i XP... hehe... Somsagt bruger jeg kun XP til studieprogrammer som officepakken, ordbøger osv.
ms offices findes os til osx det enste der er ordbøger desvære... det er det enste jeg ik har fundet eller altanativer til også fxp programmmer findes heller ik
M
Dansk-Engelsk findes til Mac det ved jeg for jeg har det.
Det er noget med et rip af Gyldendals ordbøger der er konvereteret om.
Programmet florerer stadig rundt omkring på nettet.
Hvis du supplerer det med Dictionary som ligger i OSX standard så er der ingen problemer.
Ocean -> Selve OSX er bygget op med det formål at du ikke behøver at skulle højre klikke for at bruge tingene. Som før nævnt så er Windows blevet beskyldt for at være grunden til museskader og bla. er det pga. højreklik. Dine fingre spænder automatisk for at klikke venstre og højre og det giver uheldige spændinger hele vejen op igennem armen.
Det er noget med et rip af Gyldendals ordbøger der er konvereteret om.
Programmet florerer stadig rundt omkring på nettet.
Hvis du supplerer det med Dictionary som ligger i OSX standard så er der ingen problemer.
Ocean -> Selve OSX er bygget op med det formål at du ikke behøver at skulle højre klikke for at bruge tingene. Som før nævnt så er Windows blevet beskyldt for at være grunden til museskader og bla. er det pga. højreklik. Dine fingre spænder automatisk for at klikke venstre og højre og det giver uheldige spændinger hele vejen op igennem armen.

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Vil det sige at hvis jeg køber en MacBook, og når jeg s starter på studiet og finder ud af at jeg skal bruge div. windows progs, så kan det i hvert fald lade sig gøre ved at installere XP som en eller anden dual-boot ting?QrazyLeg skrev: De nye iBook kan du endda smide både OSX og Windows XP på, så det var da en mulighed.
Ejlemos..
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!