Program til Noter

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

frækt. Hader normalt Salling som pesten, men nu skal de da få et besøg.
Ender nok på øverste etage, og propper ansigtet med mad hehe
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Et starter kit med digital-pen, software og blokke koster vejl. 2.499,- i 'Bog & Ide'.

Ikke helt billigt, men jeg frygtede sådan set det var dyrere.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Købte Pennen for 300,- over DBA, nu mangler jeg bare kittet, og det koster vidst 399,- uden pen.
Am0k

Indlæg af Am0k »

Jeg har fundet et endnu bedre noteprogram til at illustrere ting osv. Det hedder SMART board - software. Det skulle i prøve i stedet. Kan downloades, og er helt gratis.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Am0k skrev:Jeg har fundet et endnu bedre noteprogram til at illustrere ting osv. Det hedder SMART board - software. Det skulle i prøve i stedet. Kan downloades, og er helt gratis.
Kan du fortælle lidt mere om programmet?
EMR

Indlæg af EMR »

chreddy1 skrev:hva med Notesblok..? det er gratis, nemt og ligger allerede på Windows :D..

haha, jeg må le, fin komment :) Du må undskylde hvis du mente det seriøst.
Am0k

Indlæg af Am0k »

DJ LAU skrev:
Am0k skrev:Jeg har fundet et endnu bedre noteprogram til at illustrere ting osv. Det hedder SMART board - software. Det skulle i prøve i stedet. Kan downloades, og er helt gratis.
Kan du fortælle lidt mere om programmet?
Ja, altså det er et godt skrive program ligesom word, samtidig kan du illustrere og tegne ved hjælp af en slags "paint" som er indbygget. Det kan bruges til alle fag, da der også er symboler til mat/fys. Kan virkelig anbefale det.

Og hvorfor tror du chreddy?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Er det dette program du hentyder til:

http://www.dansk-data-display.dk/catego ... rticle.207
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Am0K er det det lille program der ligeledes bruges til at skrive via computeren på de "rigtige" SMART board du tænker på?
EMR

Indlæg af EMR »

Det lyder spændene Am0k.. Link ?
naRf

Indlæg af naRf »

QrazyLeg skrev:Am0K er det det lille program der ligeledes bruges til at skrive via computeren på de "rigtige" SMART board du tænker på?
Ja, det tænkte jeg også på. Vores skole har desværre ikke råd til de SMART-boards, så vi må nøjes med at tage noter selv. Det kunne ellers være så genialt, ses i fremtiden :)
Am0k

Indlæg af Am0k »

amh skrev:
Er det dette program du hentyder til:

http://www.dansk-data-display.dk/catego ... rticle.207
Ja det er det jeg hentyder til.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

naRf skrev: Ja, det tænkte jeg også på. Vores skole har desværre ikke råd til de SMART-boards, så vi må nøjes med at tage noter selv. Det kunne ellers være så genialt, ses i fremtiden :)
Hvis man ikke selv tager sine noter så går der alt for meget af betydningen væk i dem. Og desuden har det aldrig skadet nogle. Jeg skriver omkring 16 sider i hånden hver dag. Derforuden har jeg de powerpoints som ligger til os inden hver forelæsning.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:
naRf skrev: Ja, det tænkte jeg også på. Vores skole har desværre ikke råd til de SMART-boards, så vi må nøjes med at tage noter selv. Det kunne ellers være så genialt, ses i fremtiden :)
Hvis man ikke selv tager sine noter så går der alt for meget af betydningen væk i dem. Og desuden har det aldrig skadet nogle. Jeg skriver omkring 16 sider i hånden hver dag. Derforuden har jeg de powerpoints som ligger til os inden hver forelæsning.
Jeg skriver omkring 1 om året... Sådan er vi så forskellige ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar