Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Kymze skrev:ja det er sku utroligt at det lykkeds for dem.. man kan jo kun bede til at de ikke får bøllebank ligesom Brøndby gjorde for nogen år siden..
Det var jo også en ualmindelig svær pulje de havnede i.. Bayern & Man Utd kom jo i CHL finalen det år, Barcelona måtte "nøjes" med UEFA cuppen
Jeg kom ihvertfald ikke igennem i første omgang, men jeg prøver igen imorgen dog bliver det nok en tand sværere men hvis man er heldig og slippe igennem så er det jo forsøget værd..
Er godt nok Brøndby fan men hvis der går 8 år inden vi får et hold med igen så må man nok hellere gribe chancen mens den er her
Der er blevet sat et meget få antal billetter til salg til offentligheden, så man skal være rart heldig hvis man skal få nogen igennem billetlugen. Total skod..
Alt over her er 2006-snak - herunder snak om FCK 2007:
Nå, har lige siddet og set Benfica - FCK. En ok kamp, som de fleste nok havde set ende 1-1. Men desværre. Er der nok i FCK til at vinde med 1-0 i Parken? Ja, eller med flere mål - hvad der nok bliver svært.
Senest rettet af nco 15 aug 2007, 10:39, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Nå, har lige siddet og set Benfica - FCK. En ok kamp, som de fleste nok havde set ende 1-1. Men desværre. Er der nok i FCK til at vinde med 1-0 i Parken? Ja, eller med flere mål - hvad der nok bliver svært.
nco skrev:Nå, har lige siddet og set Benfica - FCK. En ok kamp, som de fleste nok havde set ende 1-1. Men desværre. Er der nok i FCK til at vinde med 1-0 i Parken? Ja, eller med flere mål - hvad der nok bliver svært.
Forstod ikke om du spurgte om det er nok for fck at vinde med 1 - 0 i Parken nco, men det er det, og det er da heller ikke umuligt.. Sidst Benfica var der var det da tæt på, og holdene er mere lige nu..
endte den ikke 2-1 til benfica ?
Jo.. og hvis så FCK vinder 1-0 hjemme så står det lige og FCK er så videre på reglen om flest udebanemål...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
De har gjort det før.. Jeg håber sq også på de klare den. Kunne være super fedt at se dem i CL igen. Så også kampen her til aften og det er pisse ærgeligt de får det sidste mål og det ik er FCK der scorer til sidst, men sådan er det jo.. Sjovt at se hvordan de gik helt ned da FCK scorede til 1-1. Så krydser finger om 14 dage..
Jamen vi er helt enige alle sammen. Jeg tror også godt det kan lade sig gøre for at FCK at hive en spinkelt 1-0 hjem. Men på den anden side, så går det jo hen og bliver lidt svært hvis de først for scoret. Så absolut ikke en nem kamp, men på den anden side ikke en umulig kamp.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA