Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Et eller andet sted syns jeg det er ved at være træls at folk de siger den kan findes her til xxx antal kroner.. fint nok hvis lortet koster en 20 eller 50 eller lignende lavt.. men vi spørger vel i bund og grund alle sammen for at få det gratis når vi endelig spørger.. ved godt der er folk der downloader det, og kan de li det sletter de det og køber det i stedet eller noget lign.. fair nok med mig.. men størstedelen er dem der vil have det gratis..
Jeg har ikke købt en cd siden jeg fik ISDN og har ikke i sinde at gøre det da jeg ikke mener at der er tilstrækkelig nok gode sange på til at jeg gider at betale 150 for en cd fyld med 2/3 lort...
mht film så køber jeg kun dem jeg syns er værd at eje.. alt det andet crap der er godt men ikke nok til at købe dem downloader jeg.
hvor der kan spares sparer jeg.. så er der råd til alt det andet gejl som bil og lejlighed og dame..
hvis jeg finder et album som en person har requstet til billige penge eller betallings download, så kan du være sikker på jeg også skriver det.
Der er faktisk folk som ikke har noget imod at bruge penge på musik...underligt nok
Gør jeg heller ik.. ville bare hellere have de sange der var gode på et album frem for hele albummet hvor der også er knap så gode sange på.
hvis det er til billig penge som jeg også sagde så helt fair med mig så kunne det jo være man overvejede det..
det eneste jeg blev lidt irriteret over var at der blev sagt du kan få den her til fuld pris.. altså så kan man sq selv ved en hurtig søgning på diverse cd shops eller i butikkerne finde det selv..
Hoopstar skrev:Et eller andet sted syns jeg det er ved at være træls at folk de siger den kan findes her til xxx antal kroner.. fint nok hvis lortet koster en 20 eller 50 eller lignende lavt.. men vi spørger vel i bund og grund alle sammen for at få det gratis når vi endelig spørger..
Nu var det såmænd også mest ment som en joke, da jeg kender amh udenom CA...
Hoopstar skrev:Et eller andet sted syns jeg det er ved at være træls at folk de siger den kan findes her til xxx antal kroner.. fint nok hvis lortet koster en 20 eller 50 eller lignende lavt.. men vi spørger vel i bund og grund alle sammen for at få det gratis når vi endelig spørger..
Nu var det såmænd også mest ment som en joke, da jeg kender amh udenom CA...