Byen i København?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

@ FrZ
Invitere mig snart i byen - okay? Stadig dit 28xxxx89 tlf. nummer?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

FrZ skrev:
Polle skrev:
Sig-Mund skrev:Jaa Celsius skal man være 21+ eller 23+

Men dog et rigtig fedt sted hvis man er til house.
Uden tvivl indtil videre nøjes jeg med culture box, vega, slik osv, men kune godt være man skulle se om man kunne snige sig ind selvom der mangler et halvt år endnu.
Ja fuck det andet der er nævnt er da RENT lort. Man skal ABSOLUT ikke se Envy, Emma, Luux, A-Bar, Dakota, Absalon, Kranapolsky, Woodstock osv. Det ligner jo alt det andet lorte provins du kan støve op OVERALT.

Det kommer jo an på hvad musik han er til, de steder du nævner er jo hovedsageligt steder hvor der bliver spillet house/electronic.
Kan han li en god røv fuld RnB og rap, så er det måske ikke lige stederne hvor han skal tage hen
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sig-Mund skrev:
FrZ skrev:
Polle skrev:

Uden tvivl indtil videre nøjes jeg med culture box, vega, slik osv, men kune godt være man skulle se om man kunne snige sig ind selvom der mangler et halvt år endnu.
Ja fuck det andet der er nævnt er da RENT lort. Man skal ABSOLUT ikke se Envy, Emma, Luux, A-Bar, Dakota, Absalon, Kranapolsky, Woodstock osv. Det ligner jo alt det andet lorte provins du kan støve op OVERALT.

Det kommer jo an på hvad musik han er til, de steder du nævner er jo hovedsageligt steder hvor der bliver spillet house/electronic.
Kan han li en god røv fuld RnB og rap, så er det måske ikke lige stederne hvor han skal tage hen
Det er der jo så bare <b>ingen mennesker</b> med bare den mindste smule musiksmag der kan. Ja alle piger kan, hvilket blot understreger min hypotese :)

<b>@ nco\\</b> har det nummer, men bruger det sjældent - den ligger mest derhjemme, tjekker den engang i mellem. Men jo jeg kan da godt se om jeg kan arrangere et eller andet ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

FrZ skrev:Det er der jo så bare <b>ingen mennesker</b> med bare den mindste smule musiksmag der kan. Ja alle piger kan, hvilket blot understreger min hypotese :)
Enig :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

FrZ skrev:
Polle skrev:

SLIK (torsdagsklub) = absolut must!!!!
Culture Box ~ Afhænger af set, men fedt på den fede måde
Vega ~ Afhænger af arrangement, men kan være super fedt
Celcius - Har ikke haft en ordentligt nat der endnu, synes stedet er for "wannabe"
NASA - Fed musik, nedtur crowd.
RUST ~ Alt afhængig af set, i gamle dage med Rune RK som resident var der noget ved det.
Prøv at kigge på housemusik.dk, der er de fedeste arrangementer altid listet. De er klart værd at kigge efter to gange :)

Burn festen i Molkes Palæ, RAW i Siloen, Natten på Stelling, Jul på Nadsat, Ibiza aftner på Slik. Alt sammen 100% fede fester. (public service og stella polaris ikke at forglemme, dog lidt anderledes). Heller ikke at forglemme Green Beats og Thirst. Puha, der er egentligt mange fede events i Kbh på sådan et år :)
Du har så evig ret men han efterlyser jo ikke den slags steder :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Du har så evig ret men han efterlyser jo ikke den slags steder :-)
Hov, glemte helt:

A-Huset ~ Mega fedt om sommeren - at se solen stå op på 6. sal i et inferno af hård house over København, det under jeg alle!

Keld og Djuna på A-Huset har absolut været en af de fedeste oplevelser i mit liv, har også lidt små videoer derfra, hvor Djuna lige smider Nathan Fake - The Sky Is Pink (James Holden Remix) på. NUUUJ. God tramp - med en reel lyserød himmel! Perfekt :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

FrZ skrev:
gentlemanfinn skrev:Du har så evig ret men han efterlyser jo ikke den slags steder :-)
Hov, glemte helt:

A-Huset ~ Mega fedt om sommeren - at se solen stå op på 6. sal i et inferno af hård house over København, det under jeg alle!

Keld og Djuna på A-Huset har absolut været en af de fedeste oplevelser i mit liv, har også lidt små videoer derfra, hvor Djuna lige smider Nathan Fake - The Sky Is Pink (James Holden Remix) på. NUUUJ. God tramp - med en reel lyserød himmel! Perfekt :D
Ja gad også godt selv ha været ude forbi i sommers da de afholdte Special Peoples Club der. Læste at A Huset ikke længere kan bruges til fester pga af en eller anden idiot der tændte en vandhane på etagen nedenunder så der kom vandskabe i bygningen. Utrolig dumt gjort
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

ye finn det er desværre rigtigt.
Men sådan er det når huset tiltrækker byens skumle menesker (snakker ikke om frz - han er fræk ikke skummel)
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Gir frz i at Slik er det bedste der er sket i kbh på en tordag.... det ligger i pan huset, ived det sted hvor alle de gay tar hen.... men om torsdagen er det slik og det er i 3 etaget og mega fedt...

og som yakuza siger... ja så kan vi da godt feste hos mig :D
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev: Ja gad også godt selv ha været ude forbi i sommers da de afholdte Special Peoples Club der. Læste at A Huset ikke længere kan bruges til fester pga af en eller anden idiot der tændte en vandhane på etagen nedenunder så der kom vandskabe i bygningen. Utrolig dumt gjort
Ja har hørt rygterne, det var ellers et VILDT sted :)

Men sygt lidt sikkerhed omkring stedet, folk kunne hoppe lige i døden hvis de ville :S
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ja, A-huset er passé.

Men det med at gå i byen i københavn er jo meget subjektivt. Men for en som vil tilbringe en fredag herovre, så synes at et rigtigt godt warm up sted i juleperioden, er Hviids vinstue lige ved kongens nytorv, en gammel klassisker som har ligger der siden 1723, de serverer en julegløgg 33 kr og som smager sindsygt godt og holder omkring 22 procent. Et godt sted at varme op, man kan jo evt. også smutte over på pianobaren, hvis man skal have en god stemning, derefter så har FrZ med andre, kommet med rigtige mange gode forslag.

Lidt supplerende, Halvandet om sommeren holder maks.
Piratfesterne i NV, hvis man opsnapper dem er også en klassisker.
Operaen på staden, hver lørdag, snedigt sted med god og genial musik.
Gammel traver, efterhånden kendt overalt, men Rub a dub om søndagen på stengade.
Rust i weekenden er også et fedt sted.
Nå ja, og så min all time favorite Turbinehallerne. Et rigtigt fedt sted uden for mange bonderøve.

Det der gør sig gældende for mine favoritsteder, er at de musikalsk er meget variende, derfor er det altid en fordel at tjekke aftenens program, da de skifter mellem genrene.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

LeG0lAsDK skrev:men Rub a dub om søndagen på stengade.
Det vil jeg gerne inviteres med på en dag. Nu har jeg hørt så meget om det.

Hvordan er tøjstilen?
nco\\ CHART ATTACK 1999
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Hmmm, den er spredt og mangfoldigt. Den er sku meget forskelligt, der kommer en masse forskellige typer, generelt så er det en lidt afslappet attitude, men alligevel med et skær af lummerhed og lir over sig.
Men tøjstilen går lige fra piger som render rundt med LV tasker til piger som har snedige undergrundstøjmærker på, f.eks. Octopus mm.
Mit råd til dig nco, er at du kan tjekke musikprogrammet ud, find et band som du synes er interessant og tag derind hør det band først på stengade også er der jo bagefter fest eller det er der jo også undervejs.

@ Frz, tror du nco ville kunne lide Gehrfahrlich om sændagen? (er det stavet rigtigt?)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nej lego sændag staves med ø

og har du fået et nyt ynglings ord ? snedig
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

DjMail skrev:nej lego sændag staves med ø

og har du fået et nyt ynglings ord ? snedig
Ja, det har du sku ret i søndag, jeg stavet det nok forkert. :D
Angående snedig ordet, ja det er vel blevet et ynglingsord, historien er nok stammer tilbage i sommers, hvor jeg tilbragte alt for mange uger på europæiske jernbaner.. Meget lang forklaring, men ordet opstod vel da vi begyndte at døbe serbiske piger som de snedige balkantøser.
Kan godt lave en større familiereportage en anden god gang, når der bliver lidt bedre luft i programmet.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

FrZ skrev:SLIK (torsdagsklub) = absolut must!
Hvor holder de til henne af?
nco\\ CHART ATTACK 1999
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Var på Luux aka (S)ummerclub første gang torsdag den 28. Det var nu meget hyggeligt, men nok liiige fint nok for mig. Guld tapet på væggende, og kun fordi det var torsdag kostede drinks kun 30-35 kr. En almendelig Isbjørn koster på en lørdag 85 kr.! 8O Men måden at score gratis drinks på, var at udfylde de flyers som lå på bordene, man skulle udfylde navn adresse tlf. nr. mail adresse alder osv. Så fik man en gratis drink. Nåede og udfylde en del = gratis drinks!! haha, de læste ikke hvad der stod på dem. Men ved ikke om det kun er torsdag de ligger flyers ud. Men en billig brandert. Haha.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nco Slik er så vidt jeg husker i Pan´s lokaler , hvor de så ligger i kbh kan jeg ikke huske
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

amh skrev:Var på Luux aka (S)ummerclub første gang torsdag den 28. Det var nu meget hyggeligt, men nok liiige fint nok for mig. Guld tapet på væggende, og kun fordi det var torsdag kostede drinks kun 30-35 kr. En almendelig Isbjørn koster på en lørdag 85 kr.! 8O Men måden at score gratis drinks på, var at udfylde de flyers som lå på bordene, man skulle udfylde navn adresse tlf. nr. mail adresse alder osv. Så fik man en gratis drink. Nåede og udfylde en del = gratis drinks!! haha, de læste ikke hvad der stod på dem. Men ved ikke om det kun er torsdag de ligger flyers ud. Men en billig brandert. Haha.
Haha, det var en smart måde at score drinks på ;) .. Men 85,- for en drink er godt nok mange penge :evil:

Drager selv der over om 2 uger, så må vi se hvad vi får støvet op =) .. Men I har givet nogle rigtige gode ideer om, hvad det var man evt. skulle forbi og besøge - takker :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

NuxZi skal i ud og have noget godt at spise kan jeg varmt anbefale CustomHouse
Besvar