Udstødning

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

ellers var der jo tricket med diabets foreningen, men det taler vi vist ikke mere om :)
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

Niles skrev:Jeg er nødt til at sige at jeg har handlet hos T-hansen et par gange og har været fint tilfreds
Nej måske ikke, men man for hvad man betaler for..
Nu arbejder jeg selv i bilbranchen, og ved at størstedelen af deres varer, bl.a. fælge er andensorterings varer fra Østen.
Ikke sagt at man ikke kan bruge dem, men at man ikke skal have de høje forventninger om kvalitet og holdbarhed.
<HR>
<center>:)</center>
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

babuska skrev:Nej, det er ikke en specielt dyr bil mere, men forsikrings selskaberne mener stadigvæk det er en sportsvogn... :S så skal slippe omkring 22kilo i forsikringspenge om året... :(
Det er ikke så meget selve bilens type, som det faktum at der står BMW på den, og fører/ejer er under 25 år (30 er endnu billigere).
Det er nemlig statistisk set, en sprængfarlig cocktail.

8)

BMW = Bayericher Mak Werk
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar