Apple Airport Express og Extreme

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

hvis du er så hooked på det lyd, har du så kigget på Apple TV ? c",) ellers brude måske overveje den og et extreme, ja så mangler du jo kun en mac book pro og en mac book til damen ...

link Apple TV: http://www.apple.com/dk/appletv/
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Apple TV har jeg kigget lidt på, og det synes jeg ikke lige pt er aktuelt. Der bliver det nærmere en harddiskoptager jeg skal have som næste indkøb.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Efter at Apple har valgt at opdatere deres Airport Extreme med Gigabit Ethernet, så er jeg næsten helt sikker på det bliver den. Jeg kan få den til ca. 1.300 kr. inkl. levering. Men hvad findes der af alternativer? Jeg giver uden tvivl lidt ekstra for der står Apple på den kunne jeg forestille mig?

Hvad er mulighederne hvis jeg trådløst fra computer vil streame lyd og billede til stuen - til henholdsvis tv, harddiskoptager og forstærker?
nco\\ CHART ATTACK 1999
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Er der nogen som der har erfaring med Extreme og Express i samme netværk?
nco\\ CHART ATTACK 1999
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så har jeg hvert i fald købt en Express og Extreme.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar