Le Tour de France

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

synes sgu også lige det sig-Mund fremhæver, om at franskmændene vil have at touren kun skulle være for franskmænd. Det synes jeg også er totalt latterligt. samtidig hvis dettte sker, vil touren jo miste de fleste af sine seer.
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

MF.Fisker skrev:har også en mistanke om at Rasmussen tager doping. Men det er selvfølgelig bare en fornemmelse. Men har nu har jeg en fornemmelse af at Contador tager sejren i år.
Nu er det lige sådan at Rasmussen aldrig er blevet testet positiv men det er Contador, kan ik huske om det var sidste år eller året før.
Jeg tror sq på Rasmussen vinder! :)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

ThomazMix skrev:
MF.Fisker skrev:har også en mistanke om at Rasmussen tager doping. Men det er selvfølgelig bare en fornemmelse. Men har nu har jeg en fornemmelse af at Contador tager sejren i år.
Nu er det lige sådan at Rasmussen aldrig er blevet testet positiv men det er Contador, kan ik huske om det var sidste år eller året før.
Jeg tror sq på Rasmussen vinder! :)
Contador er aldrig blevet testet positiv, han var bare under mistanke, som Basso og Ullrich os var sidste år.
Men han er ikke blevet testet positiv
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

De franske deltagere opfører sig sgu som små børn...

Så snart det ikke er en franskmand der kører i den gule trøje så piver de...
Så lige et indslag i TV2 Nyhederne hvor en række franske ryttere bliver interviewet, og udtaler sig at "det er alt for galt med de folk der tager doping, og de bør ikke have lov at deltage..!" :roll:
Men umiddelbart efter dagens etape blev det offentliggjort at en af deltagerne fra et af de franske hold (som brokkede sig inden start) var blevet snuppet for doping.. :x :roll:

Tag jer nu sammen skide frøgnaskere.. :evil:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

..

Indlæg af Bakko »

jamen det der er latterlig er faktisk også at Michael er blevet testet negativ før og i touren, så kan ikke se hvad deres problem er ? Fordi han er udblevet kan jeg ikke se nogen grund til at folk skal gå så meget op i. Som Michael selv siger det er noget der er personligt mellem Michael og DCU. DCU er nogle idioter.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Virenque er jo stadig nationalhelt dernede selvom han har vundet alt på doing. Men jeg syntes det er unfair hets de kører imod rasmussen, han er jo ikke dømt for noget. På den anden side, syntes jeg også det er meget suspekt at forsvinde 23 dage i mexico. Der kan man sgu da nå at lave meget. Men alt i alt, så var der vidst noget med deres nye rapporterings system var noget lort, som kørte over snail-mail og var mega besværligt.

Man kan sige meget, men syntes ikke man skal kaste med mudder inden nogen er dømt for noget. Så jeg hepper stadig på Rasmussen. Og inden denne tour startede var jeg 100% sikker på at han var den eneste udopede rytter i hele feltet. Han går simpelthen alt for meget op i cykling til at snyde.
Dansk Cykel Unnion har godtnok også forsøgt at sværte ham til på den mest infame måde, ved at droppe sådan en bombe under touren og ikke en månede før eller efter.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Det er jo ret så ironisk, at Cofidis, var blandt dem der demonstrerede over Micheal Rasmussen. Faktisk selv har en dopet rytter med, som man fandt ud af her til aften.

Så kan man vel bruge det gamle ordsprog.

Man skal ikke kaste med sten, hvis man selv bor i glashus
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Micheal Rasmussen

Indlæg af Alte »

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321618.ece

Håber fandme det er løgn!! hvis det ikke er var det sidste gang jeg så Tour de France... ellers skal de sige han var dopet...
Brugeravatar
DJ LAU

Re: Micheal Rasmussen

Indlæg af DJ LAU »

Alte skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321618.ece

Håber fandme det er løgn!! hvis det ikke er var det sidste gang jeg så Tour de France... ellers skal de sige han var dopet...
Jeps også mig, nu er det altså for latterligt.

her er lidt mere:

http://tour.tv2.dk/article.php/id-7695506.html
Niki

Indlæg af Niki »

Det fandme underligt de gør det :P
"We don't need no education" citat Pink Floyd
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Niki

Indlæg af Niki »

men stadig han har jo ik overholdt reglerne ...
"We don't need no education" citat Pink Floyd
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Hvor er det dog latterlig!! Der må være nogen der slet ik kan tåle han er i gul.. Han er jo ik blevet testet positiv på noget tidspunkt. Fatter ik de trækker ham ud så tæt på at vinde. Kæft hvor er surt!!
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Indlæg af Alte »

synes det er blevet for åndsvagt at se cykling mere... det er jo bare et stor cirkus... gider ikke se det lort mere!
kipip

Indlæg af kipip »

Det er håbløst det hele
dude, you fugly :D
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

det "eneste" han har gjort, eller det der har fået dem til at smide ham ud, er det ikke at han har sagt han var i mexico, men er blevet set i Italien???
og fordi han ikke havde oplyst hvor han var, kunne de ikke teste ham??
sådan har jeg fattet det, men der må jo være en grund til man "glemmer" at oplyse hvilket land man er i?!?!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg er sindsygt ærgerlig over situationen, men hvis manden har løget overfor sin arbejdsgiver, så er han da enten for dum eller også skjuler han noget.
Billede
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Uanset om han skjuler noget eller ej, så er det mega trist ikke kun for lille Danmark, men også for han's holdkammarater
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

So true, so true
Billede
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

forstår ikke de tager en mand i gult ud, UDEN de har en positiv test!!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Besvar