Jeg har ikke testet den, men hvis jeg får tid i morgen skal jeg nok lige gøre det.Cokeline skrev:Jeg er og har aldrig været meget for dedikerede ram. Hvad klarer den i 3DMARK06 ?
Jeg ejer selv en zepto men kan ikke helt følge de problemstillinger du beskriver.
Med hensyn til Zepto, har jeg selv oplevet en 3 - 4 stykker som blev sindsygt varme pga. for lidt køling. Et par af dem lå over 100 grader i CPU temp. Der er også tråde på flere forums rundt omkring om varme Zepto maskiner. Jeg ved ikke om det er alle deres modeller der har de problemer, men nogen af dem har. Ud over det syntes jeg også det plastik de er lavet af virker tyndt og skrøbeligt, men som sagt har jeg aldrig ejet en, og har kun haft et par stykker mellem hænderne. Det kan også være der er forskel på deres billig og top modeller.
Jeg har bare givet mit bud på en maskine jeg syntes er god. Nogen vil sige den er dårlig fordi den er for tung, eller for stor, eller fordi den har glossy skærm. Det er vel noget med smag og behag.