Britney Spears - Gimme More (Remixes)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

9 skrev:Nogle der har flere mixes?
Tror jeg har over 100 mix af den sang. Nogen du tænker på? Jeg har de fleste officielle på cd.

Min favorit er stadig klart Stonebridge, men Oakenfold havde været rigtig godt hvis det var kommet tidligere. PVD tjaa, Klubjumpers (hvis man er til over 140 BPM.. tjaa)

Pga poststrejke er min UK promo forsinket, men der er vist Jr Vasquez og lidt mere, som jeg er lidt spændt på at høre :)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

er jeg den enste som tænker BUT WHY ?
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
mat009

Indlæg af mat009 »

Nice med alle de mixes, men kan bare ik hente dem - får denne fejlmelding:

Code: -1

HJÆLP?!
What would music be without the sound?..
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Britney_Spears_ft._J_Rice_-_Gimme_More_(Male_Version)
der kunne nok komme en skøn musik video ud af denne.... :D
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

aroxdk skrev:
9 skrev:Nogle der har flere mixes?
Tror jeg har over 100 mix af den sang. Nogen du tænker på? Jeg har de fleste officielle på cd.

Min favorit er stadig klart Stonebridge, men Oakenfold havde været rigtig godt hvis det var kommet tidligere. PVD tjaa, Klubjumpers (hvis man er til over 140 BPM.. tjaa)

Pga poststrejke er min UK promo forsinket, men der er vist Jr Vasquez og lidt mere, som jeg er lidt spændt på at høre :)

Så kom den hjem. Synd at ms Vasquez (;)) kommer så sent ind i kampen for hans arbejde med J Viscious er rigtig vellykket her :)
Besvar