Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
DjMail skrev:Sådan er det med et utal af produktioner - jeg kunne nævne et helt dobbelt album fra en gut der hedder Anders - som aldrig ville have fået min opmærksomhed hvis ikke hans efternavn stod på det.
Jeg synes det er spændende at Kato, så vidt jeg ved er alene om at lave numrene, det er et sjældentsyn efterhånden.
Smag og behag er selvfølgelig forskellig. Synes Trente lever op til sin hype omend han desværre er blevet en kende overeksponeret, og jeg er også ved at brække mig når jeg hører What Else Is There remixet.
Kato kan jo selvfølgelig også nå at udvikle sig meget, synes bare det er ærgeligt han ikke har prøvet at tweake sine effekter lidt og leget lidt mere med tracket. Det er alt for pænt og poleret efter min mening og derfor falder det igennem.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
I stand corrected, ser ud til at Darwich har været inde over kato´s nummer - så min første påstand var vist ikke korrekt.
Jeg synes bestemt ikke trente lever op til hypen. Jeg har pt. ikke et eneste trente nummer i min CD mappe og tvivler på der kommer et i den nærmeste fremtid - med mindre jeg selvfølgelig skal spille til et halbal på landet ...
Var ikke fordi jeg ville ud i en Kato vs. Trentemøller diskution, hvilket jeg heller ikke synes er en fair sammenligning taget forskellig genre og målgruppe i betragtning.
Så jeg stopper her.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Hehe altså jeg synes kato er en cool gut og en dygtig DJ.
Men en sammenligning med trente er slet ikke fair, som du selv siger hehe.
Min påstand er bare at jeg synes det er fint at han prøver og at hans musik næppe er af en mindre kvalitet end beatport top 10 er i mit hoved Vel og mærke deres eleæctrooo chart
Maunus skrev:Hvor dælen har han den acapella og instrumental fra?.. måtte da gerne komme her forbi
Fandt lige ud af, at DR har smidt instrumentaludgaver af alle numrene, undtagen "Stressrelateret Depression" op, så har da lige rippet og pakket dem: http://www.megaupload.com/?d=K9HPKF82 ...
Er også interesseret i Wollah Wollah-promoen.