Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Har heller ikke haft det store held... som om at videoen ændrer sig fra gang til gang. Nogen gange står der "say something after the BEEP" og nogen gange kan jeg kun høreha mstagemanageren sige "Hello can you hear me, say something"...
Har også prøvet med 2 forskellige tlf. Underligt det kun dur ved nogen.
Alt for sejt... nu ved jeg ikke hvor meget det har at sige med båndbredde men her renderer den nästen on-the-fly - sejt.
Jeg syns dog at den sejeste kampange jeg har set til dato er Saatchis Quicksilver kampange (i ved den hvor de smider dynamit i söerne så de kan surfe) men det er også mere fordi den var så gennemfört på så mange fronter - udover filmen som vi alle har set så lavede de en masse andet go gag (det kan ses på www.saatchi.dk og så i förste mappe hvor der er en behind the sceens af hele QS kampangen som film)
Det er meget sejt at reklamerne bliver mere og mere interaktive, det sås jo også med ECKO's billboard du selv kunne tagge på med din mobil.
Jeg er glad for at der bliver längere imellem Lars Larsen og Biva reklamerne og istedet plads til noget nyt. Reklamer slipper vi ikke for, tvärt i mod, så fedt at der stadig er plads til noget nyskabelse
OT:
Jeg tror sgu godt hende Biva trunten ved hvor åndssvag hun ser ud når hun kommer med hendes "award winning" catchphrase:
"Vi ses.......... i BIVA!"
Det er rædselsfuldt. Men det virker jo åbenbart godt nok.
bukkebrusen skrev:Det er sgu alt for skummelt når den ringer
I dén grad!
Jeg havde måske forestillet mig at der kom en sms eller noget i den stil - men ikke at den ville ringe!
Faktisk blev konen en anelse mopset over at blive vækket klokken 01.30 af min (f*****) mobil telefon
Ikke for at opfodre nogle, men det kunne nu være meget skæg at sætte et nummer ind på en ven eller veninde og så se hvad de ville sige når den ringede.