Sensation White world tour 2008

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Ser ud til at blive meget houset. Jeg vil se line-up inden jeg vurderer, om jeg skal tage afsted. Jeg vil have noget trance!

Det kunne være sjovt at se, hvem folk tror kunne finde på, at være i et line-up her i landet.

Jeg har et bud på et par navne:

David Guetta
Ferry Corsten
Fedde Le Grande
Audiobullys
Og så har jeg en kammerat der mener at de hiver Tiësto med, men hvis man ser på line-uppet i Prag, så tror jeg ikke der er nogen chance for at HAN kommer.

Kode: Vælg alt

Sensation Prague live on Dance-Tunes Radio  
Saturday, 31 May 2008  
(...)
21:30 - 22:50 Michael Burian
22:50 - 00:10 Laidback Luke
00:10 - 01:30 Fedde Le Grand + Camille Jones (live)
01:30 - 02:00 MegaMix
02:00 - 03:20 Axwell 
03:20 - 04:40 Markus Schulz
04:40 - 06:00 Marco v
Personligt synes jeg det er en lidt sjov blanding. Axwell, Laidback Luke og Fede Fedde blandet sammen med Markus Schulz og Marco V. Imo er de fedeste sets stadig Armins og Marco Vs fra 2005. Dem hører jeg stadig :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvorfor er det en sjov blanding ?
Er den meget mere enderledes end året hvor både marco v og armin var til sensation ?

Armin = Markus more or less i stil.

Anyway jeg håber de holder det ren house, for de trance navne der evt kunne passe ind, gider jeg ikke se alligevel. Hvis der er tale om tiesto, armin, markus eller andre så takker jeg nej tak.

Skal det være så stik mig Marco v. Men ellers er en ren house line up fint med mig.
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Lineup for Amsterdam er heller ikke den mest ophidsende:

Chuckie
Felix da housecat
Fedde le Grand
Megamix
Laidback Luke
Tocadisco
Marco V

Men glæder mig nu alligevel til vi skal afsted.. 8)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Marco V kunne være fedt. De andre er heller ikke lige det, der gør det for mig :P
Billede
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Fedde, Laidback Luke, Tocadisco og Marco V ville være nok til mig :P
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Markus Schulz <3
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe så heller en omgang vuggevise end markus.....

Eller ret skal være ret, kun hørt ham live en gang, og det var middelmådigt, men han overtog også efter to gale DJs, så svært at leve op.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Marcus er så kedelig.... hørte ham sidste år og gaaab !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg synes bare han har lavet noget fede produktioner. :)
Der er lidt ambient over hans lyd. Det kan jeg godt li'.
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af farmer »

Jeg ville ekstremt gerne se Markus Schulz live, men man bliver da nødt til at tage til kbh når det kommer så tæt på, håber bare ikke det faktum at de har fjernet det fra deres side er at det er blevet aflyst :( ?
B.

Indlæg af B. »

Rygterne har svirret i lang tid. Nu kan PARKEN bekræfte, at verdens førende Dance event ”Sensation”, kommer til Danmarks nationalstadion den 15. november 2008. ”Sensation” vil præsentere deres fantastiske nye show ”The Ocean of White”, der har premiere i Amsterdam ArenA den 5. juli i år.

”Sensations” første show nogensinde blev afholdt i Amsterdam i 2000, og dette multimedie-overflødighedshorn er nu et årligt udsolgt show, hvor gæster kommer fra hele verden. Innovative sceneteknologier, lysshows, lasers, storskærme og live kameraer – og ej at forglemme det faktum at hver enkelt gæst er klædt i hvidt fra top til tå – skaber en atmosfære som gør ”Sensation” til et vaskeægte fænomen.

Sidste år var ”Sensation” på tour i syv forskellige europæiske lande, og i år vil 12 lande på verdensplan få besøg af showet. Eventen i PARKEN vil være den første i Skandinavien nogensinde.

'Mr. Sensation' i egen høje person, Duncan Stutterheim, der er CEO for ”Sensation” og medejer af ID&T, der arrangerer showet, siger:

- Jeg er meget glad og tilfreds med at bringe showet til Danmark og Skandinavien for første gang. Det er et specielt øjeblik for os at få muligheden for at afvikle ”Sensation” i PARKEN. Danskerne er kendt for deres festhumør, og vi er meget glade for endelig at kunne præsentere ”Sensation” for det skandinaviske publikum.

Flemming Østergaard, bestyrelsesformand i PARKEN Sport & Entertainment A/S, ser ligeledes frem til det ekstravagante show:

- Jeg ser frem til samarbejdet med ID&T som er verdensførende indenfor dance events. Jeg er sikker på at ”Sensation” bliver en succes, og vi kan samtidig byde et nyt publikumssegment velkommen i PARKEN. Jeg glæder mig til den specielle aften.

Billetsalget forventes igangsat i august måned.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg regner stærkt med at komme stadig - om line-uppet sutter eller ej.
BØH
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Helt sikkert.. :D Så kan man få 2 gange Sensation i år.. 8)
B.

Indlæg af B. »

Rygerne siger de første navne der bliver bekræftet er:
Tiesto
Roger Sanchez
David Guetta

Dog er intet jo 100% endnu..
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Hvis S-Man og David Guetta kommer så er jeg i hvert fald at finde,
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jeg håber på Don Satan kommer med en dødmus..

men jeg blir nok skuffet :/ :D
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Besvar