Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Den DVDR der skulle være ude er helt sikkert rippet af en person uden tilknytning til en gruppe. Men derfor kan kvaliteten stadig være i top, axxo er et glimrende eksempel herpå.
Men lad os nu bare vente og se, den burde snart komme op et sted.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
Loudy skrev:Den DVDR der skulle være ude er helt sikkert rippet af en person uden tilknytning til en gruppe. Men derfor kan kvaliteten stadig være i top, axxo er et glimrende eksempel herpå.
Men lad os nu bare vente og se, den burde snart komme op et sted.
Hehe, ja, jeg venter også med spænding indtil jeg får min orginale fredag forhåbentlig! :p
amh skrev:hmm det er noget p2p ting, og ikke scene release har jeg hørt. Så hvis den er ude lever den ikke op til "scene kvaliteten"
Den er tagget som at have DVD-Audio som kilde... Så burde kvaliteten vel ikke være utålelelig. Og jeg tvivler på du vil kunne høre forskel.
Angående aXXo, så mener jeg blot at det er scenerls der bliver om-tagget. Men er ikke sikker. Har aldrig hentet noget der ender på det. Holder mig helst udenom faktisk.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Angående aXXo, så mener jeg blot at det er scenerls der bliver om-tagget. Men er ikke sikker. Har aldrig hentet noget der ender på det. Holder mig helst udenom faktisk.
Du har ganske ret, det er blot re-taggede scenereleases... Om det er for at creds selv eller for at "beskytte" scenen - I do not know :)
Sandsynligheden for at jeg skulle kende ham er ligeså stor som for at jeg skulle kende dig. Måske endda størrere da Tiesto alt andet lige nok er mere kendt end dig (hvertfald udenfor CA's forum).
Men jo du har fanget mig, jeg kender ikke herren. Hvertfald ikke personligt.
raffay skrev:Sandsynligheden for at jeg skulle kende ham er ligeså stor som for at jeg skulle kende dig. Måske endda størrere da Tiesto alt andet lige nok er mere kendt end dig (hvertfald udenfor CA's forum).
amh skrev:Hva så blev det til noget med den DVDR som skulle være ude?
I følge det info som jeg har bliver den lagt op i aften! Det er jo så en 8gb version der bliver lagt op så det tager nok en bette tid at hente hvis ikke det er fra en med en ordentlig speed.
EDIT: så er den på vej ned Hvis nogen forbereder et topic i Film/TV kan jeg poste den sent i aften eller i nat.