Fandme et godt spørgsmål... Jeg venter med længsel...kloojve skrev:hva med lineup? hvornår kommer det?
[15/11 2008] Sensation i Parken?
Redaktør: Moderators
Aaaaaaaaarh...
Lineup er altså ret essentielt, uanset hvad... Men jeg vil da godt give dig ret i at Sensation er meget mere end dj's.
Jeg regner også med at tage til det uanset hvad, men sgu da altid rart at vide hvad man har med at gøre.
Synes sgu godt de kunne fedte sig færdige og offentliggøre det forbandede lineup, for at være ærlig.
Lineup er altså ret essentielt, uanset hvad... Men jeg vil da godt give dig ret i at Sensation er meget mere end dj's.
Jeg regner også med at tage til det uanset hvad, men sgu da altid rart at vide hvad man har med at gøre.
Synes sgu godt de kunne fedte sig færdige og offentliggøre det forbandede lineup, for at være ærlig.
De offentliggør ALDRIG lineup før billetsalget er åbnet.
Så det er ikke noget de liiiige skal fedte sig færdig med, det har skam været på plads i lang tid.
Men jeg er uenig med dig i vigtigheden af DJs - om jeg skal se på Fedde Le grand, laidback Luke, Carl Cox, john Digweed eller hvem de kunne finde på, er jeg ret så ligeglad med.
Da kvaliteten af DJs altid er super høj, så bliver kvaliteten med garanti højere end danskerne har fortjent.
Så det er ikke noget de liiiige skal fedte sig færdig med, det har skam været på plads i lang tid.
Men jeg er uenig med dig i vigtigheden af DJs - om jeg skal se på Fedde Le grand, laidback Luke, Carl Cox, john Digweed eller hvem de kunne finde på, er jeg ret så ligeglad med.
Da kvaliteten af DJs altid er super høj, så bliver kvaliteten med garanti højere end danskerne har fortjent.
Nogen der har nogen ide hvor meget ryk der bliver på billetterne imorgen? Er man nødsaget til at siddet klistret til skærmen, telefonen eller stå i kø foran billetnet eller kan man godt vente til op af dagen?
Og hvor mange billetter bliver der sat til salg? (Bare sådan i forslags, runde tal)
Og hvor mange billetter bliver der sat til salg? (Bare sådan i forslags, runde tal)
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Nej, lineup + sensation har altid været tys tys.DjMail skrev:De offentliggør ALDRIG lineup før billetsalget er åbnet.
Mht. vigtigheden af DJ's... Så var det blot min ydmyge mening.
Jeg må indrømme at jeg bliver lidt skuffet hvis lineup består af dem du nævnte, Mail. Pånær Carl Cox. Men det er også udelukkende pga. jeg ikke aner noget om de andre. Jeg er sgu lidt en mainstream whore når det kommer til dét. Armin, Dyk, Tiesto... Dét ville behage mig.
MEN MEN MEN...
Uanset hvem der spiller, så skal jeg da med. Selvfølgelig skal jeg det.
John Digweed ville jeg fandme gerne høre :ODjMail skrev:Men jeg er uenig med dig i vigtigheden af DJs - om jeg skal se på Fedde Le grand, laidback Luke, Carl Cox, john Digweed eller hvem de kunne finde på, er jeg ret så ligeglad med.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Gad vide om man egentligt kan vente et nogen lunde ens line-up som Amsterdam?PsyClone skrev:Fandme et godt spørgsmål... Jeg venter med længsel...kloojve skrev:hva med lineup? hvornår kommer det?
Kode: Vælg alt
Djs @ White in Amsterdam .07.08
Chuckie
Felix Da housecat
Fedde Le grand
MEGAMIX
Laidback Luke
Tocadisco
Marco V - I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Nope.. man skal jo smede mens jernet er varmt...
jeg ser gange, Laidback luke, Steve Angello og Sebastian Ingrosso til White
Check en gang 2 sidst nævnet i denne video..
http://www.youtube.com/watch?v=rzWGQi2js84
jeg ser gange, Laidback luke, Steve Angello og Sebastian Ingrosso til White

Tjaa.. det er vel et nyt show
nu havde jeg ikke tiden sidste gang til at ta afsted tros jeg havde billet. så ku godt forstille mig jeg sku se om jeg ik ku komme afsted til April.. white er jeg det stadig lidt at jeg skal se line up.. ved godt det ik er det vigtigste med showet.. men det betyder sku stadig noget for mig især med prisen på deluxe billetter 

Jah, man kunne godt forestille sig en masse af svenskerne dukker op - men har de ikke travlt med Ministry of Sound?mt^1 skrev:Nope.. man skal jo smede mens jernet er varmt...
jeg ser gange, Laidback luke, Steve Angello og Sebastian Ingrosso til White :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.