[02/08/2008] RAW 2008 @ Halvandet
Redaktør: Moderators
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Ja sidste års line up var bedre..men Nick Curly er uden tvivl den bedste booking imo, tror han kommer til at sætte mindst lige så meget gang i techno rummet som Joris Voorn gjorde.
faktisk synes jeg ATFC burde være skiftet ud med en bedre booking, da han ikke er specielt aktuel og aldrig har været kendt for sine dj evner.
En fyr som Noir kunne man også godt ha' smidt på i house rummet, han spiller stort set aldrig i kbh, og har stået for mange top udgivelser på det sidste.
faktisk synes jeg ATFC burde være skiftet ud med en bedre booking, da han ikke er specielt aktuel og aldrig har været kendt for sine dj evner.
En fyr som Noir kunne man også godt ha' smidt på i house rummet, han spiller stort set aldrig i kbh, og har stået for mange top udgivelser på det sidste.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Håber da på at blive positivt overrasket. Kunne ha' været nice hvis de havde hentet en af de mange italienere op som hærger techno scenen. Syntes rigtig godt om deres stil.gentlemanfinn skrev: Ja sidste års line up var bedre..men Nick Curly er uden tvivl den bedste booking imo, tror han kommer til at sætte mindst lige så meget gang i techno rummet som Joris Voorn gjorde.
Ja han ville heller ikke være mit første ønske til at være hovednavn, men de har nok fået et godt tilbud. Glæder mig dog alligevel til at høre ham.gentlemanfinn skrev:faktisk synes jeg ATFC burde være skiftet ud med en bedre booking, da han ikke er specielt aktuel og aldrig har været kendt for sine dj evner.
Ja og smid de to tosser til Simon Le Bon og Miguel ud af den line up tak.. de to er de største mainstream vendekåber i DK.. da R&B / Hip hop var stort var de helt nede med det og nu er det så den elektroniske musik's tur.. Virkelig ødelæggende for line up'en at de er på... derudover syntes jeg heller ikke Breum hører til her. Han er jo den elektroniske musik's Nik & Jay...gentlemanfinn skrev: En fyr som Noir kunne man også godt ha' smidt på i house rummet, han spiller stort set aldrig i kbh, og har stået for mange top udgivelser på det sidste.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Jeg så ham ikke, men fik hilst på Trine, som var i højt humør. Derudover sad jeg på min pind og blinkede med lyset til klokken 0600, så jeg er sgutte den bedste til at berette om aftenen. Så vidt jeg kunne forstå var der dog en del problemer med kødannelser/ballade omkring indgangen, ihvertfald havde jeg pludselig en panser stående, der bad om at få slukket musikken, så de kunne få styr på folk udenfor. Jeg kan se BB har fosøgt at ringe, så måske han blev fanget på den forkerte side af hegnet?
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Ankom på halvandet omkring kl. 22 med billet, så kom ind uden kø og problemer. De mange mennesker kan godt være lidt svært at overskue især når pladsen var bygget op som den var, det kunne godt være lidt anstrengende at navigere rundt mellem scenerne, så derfor holdte jeg mig også bare primært enten i det store ministry of sound/house rum, på billy/ghettorave eller uden for ved techno scenen hvor de også fik spillet fedest den aften.
en flok brider fik dog lukket for musikken i house rummet i 15. mins tid da der brød slåskamp ud, og angiveligt har der også været en del problemer med at komme ind efter kl. 24 hvor flere er gået forgæves.
Jeg havde alt i alt en glimrende aften, men for meget alkohol og et pinligt set fra rune rk og breum gjorde jeg kapitulerede ved 3.30, så gik glip af massimo og deluxe der ellers skulle ha' gjort det så godt de fik holdt rummet åbent en ekstra time.
Af de folk jeg fik snakket med til Stella Polaris virkede det også som om de fleste har haft en god aften, på trods af et par små ting ved venuet, politi osv.
en flok brider fik dog lukket for musikken i house rummet i 15. mins tid da der brød slåskamp ud, og angiveligt har der også været en del problemer med at komme ind efter kl. 24 hvor flere er gået forgæves.
Jeg havde alt i alt en glimrende aften, men for meget alkohol og et pinligt set fra rune rk og breum gjorde jeg kapitulerede ved 3.30, så gik glip af massimo og deluxe der ellers skulle ha' gjort det så godt de fik holdt rummet åbent en ekstra time.
Af de folk jeg fik snakket med til Stella Polaris virkede det også som om de fleste har haft en god aften, på trods af et par små ting ved venuet, politi osv.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.