[02/08/2008] RAW 2008 @ Halvandet

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Ja sidste års line up var bedre..men Nick Curly er uden tvivl den bedste booking imo, tror han kommer til at sætte mindst lige så meget gang i techno rummet som Joris Voorn gjorde.

faktisk synes jeg ATFC burde være skiftet ud med en bedre booking, da han ikke er specielt aktuel og aldrig har været kendt for sine dj evner.

En fyr som Noir kunne man også godt ha' smidt på i house rummet, han spiller stort set aldrig i kbh, og har stået for mange top udgivelser på det sidste.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

gentlemanfinn skrev: Ja sidste års line up var bedre..men Nick Curly er uden tvivl den bedste booking imo, tror han kommer til at sætte mindst lige så meget gang i techno rummet som Joris Voorn gjorde.
Håber da på at blive positivt overrasket. Kunne ha' været nice hvis de havde hentet en af de mange italienere op som hærger techno scenen. Syntes rigtig godt om deres stil.
gentlemanfinn skrev:faktisk synes jeg ATFC burde være skiftet ud med en bedre booking, da han ikke er specielt aktuel og aldrig har været kendt for sine dj evner.
Ja han ville heller ikke være mit første ønske til at være hovednavn, men de har nok fået et godt tilbud. Glæder mig dog alligevel til at høre ham.
gentlemanfinn skrev: En fyr som Noir kunne man også godt ha' smidt på i house rummet, han spiller stort set aldrig i kbh, og har stået for mange top udgivelser på det sidste.
Ja og smid de to tosser til Simon Le Bon og Miguel ud af den line up tak.. de to er de største mainstream vendekåber i DK.. da R&B / Hip hop var stort var de helt nede med det og nu er det så den elektroniske musik's tur.. Virkelig ødelæggende for line up'en at de er på... derudover syntes jeg heller ikke Breum hører til her. Han er jo den elektroniske musik's Nik & Jay...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
B.

Indlæg af B. »

kan man ikke købe billetter længere?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

God fest i aften. Så skal jeg sørge for togdriften i mellemtiden, sådan at I kan komme hjem.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Udover en episode med panserne der lukkede min scene, og en dj-monitor der gik ild i(...) var det en fin fest. Rune RK spillede som sædvanligt fedt.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Fortæl fortæl .. vi vil have detaljer.

Kom BB der ind?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bacher
Chart Attack VIP

Indlæg af Bacher »

Jeg så ham ikke, men fik hilst på Trine, som var i højt humør. Derudover sad jeg på min pind og blinkede med lyset til klokken 0600, så jeg er sgutte den bedste til at berette om aftenen. Så vidt jeg kunne forstå var der dog en del problemer med kødannelser/ballade omkring indgangen, ihvertfald havde jeg pludselig en panser stående, der bad om at få slukket musikken, så de kunne få styr på folk udenfor. Jeg kan se BB har fosøgt at ringe, så måske han blev fanget på den forkerte side af hegnet?
Brugeravatar
BB
Chart Attack VIP

Indlæg af BB »

Jeg røg ikke derind.

Jeg prøvede at få fat på Trine lørdag formiddag for at høre hvordan og hvorledes, men der var intet svar så jeg droppede det.
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Ankom på halvandet omkring kl. 22 med billet, så kom ind uden kø og problemer. De mange mennesker kan godt være lidt svært at overskue især når pladsen var bygget op som den var, det kunne godt være lidt anstrengende at navigere rundt mellem scenerne, så derfor holdte jeg mig også bare primært enten i det store ministry of sound/house rum, på billy/ghettorave eller uden for ved techno scenen hvor de også fik spillet fedest den aften.

en flok brider fik dog lukket for musikken i house rummet i 15. mins tid da der brød slåskamp ud, og angiveligt har der også været en del problemer med at komme ind efter kl. 24 hvor flere er gået forgæves.

Jeg havde alt i alt en glimrende aften, men for meget alkohol og et pinligt set fra rune rk og breum gjorde jeg kapitulerede ved 3.30, så gik glip af massimo og deluxe der ellers skulle ha' gjort det så godt de fik holdt rummet åbent en ekstra time.

Af de folk jeg fik snakket med til Stella Polaris virkede det også som om de fleste har haft en god aften, på trods af et par små ting ved venuet, politi osv.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Waterboy
Chart Attack VIP

Indlæg af Waterboy »

Jeg var der godt nok ikke. Men har hørt fra mange at det skulle ha været fedt.
Snakkede med Deluxe idag, han havde endnu ikke fået armene ned ;) Især fordi han skulle spille en time ekstra for et folk som havde været vilde i det røde felt!
Bacher
Chart Attack VIP

Indlæg af Bacher »

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Besvar