Slimjay - Uncle Slims Year 2008
Redaktør: Moderators
Har prøvet at hente filen to gange nu her - når jeg har downloadet omkring 85 % stopper den. Jeg sidder derefter tilbage med en fil der henholdvis fyldte 113 MB og anden gang 114 MB istedet for de 131 MB som den burde fylde.
Når jeg pakker filen ud er den selvfølgelig beskadiget fordi der mangler nogle minutter.
Når jeg pakker filen ud er den selvfølgelig beskadiget fordi der mangler nogle minutter.

- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Tak til webzi for den dejlige conn.
Og tak til slimjay for et lækkert Year-Mix.
Jeg havde nok lidt frygtet der var alt for meget tramp.
Tracklisten har været her længe ved jeg, men jeg kender altså ikke alle titlerne
Men jeg har selv live mixet i mange år, og kan nok høre når tingene fungerer - og det gør de hér!
Fedt mix, som jeg har hørt 3-4 gange nu (og har den i min w980i), og jeg tror da jeg skal til at følge lidt mere med på club chart´sne i 2009
Og tak til slimjay for et lækkert Year-Mix.
Jeg havde nok lidt frygtet der var alt for meget tramp.
Tracklisten har været her længe ved jeg, men jeg kender altså ikke alle titlerne
Men jeg har selv live mixet i mange år, og kan nok høre når tingene fungerer - og det gør de hér!
Fedt mix, som jeg har hørt 3-4 gange nu (og har den i min w980i), og jeg tror da jeg skal til at følge lidt mere med på club chart´sne i 2009
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
-=slimjay=-
- Kontakt: