Ang "DJ" una..

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

harald

Indlæg af harald »

Ravnested skrev:Det siger jeg heller ikke. :-)
Det mere ideen med den YouTube video der overdriver lidt det hele.
Synes lidt det bliver overrated, men igen, tyve skal ha' sin straf!

Men folk får virkelig ikke noget ud af at lave en SÅ elendig YouTube film.
Og så endda med noget folk ikke har heeeelt styr på. :-)

Håber ikke i finder det støtende :<
og du siger folk ikke har styr på? nu kender jeg manden bag det og som skrevet er det for at afspejle hvor dårligt det una laver er og at han stjæler andres ting. andre øver sig over bliver gode til det som de ej er gode til, una ja han stjæler andres ting og på den måde får folk til at tro han er super men han er det stik modsatte han sutter big time!

men som kender manden bag det og kan godt være du syns det dårligt lavet er det også men igen kun for at vise kvaliteten af det una laver og manden bag det er sku proff nok jeg har i vært fald leget på fyldte clubs med ham tit :) og skal snart afsted igen :P

så ravne du kan bare forsvare una som du lyster men inden du skriver at folk ikke har styr på noget så få lige selv styr på dit shit ;)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Skal vi nu ikke lige tage den med ro.
Jeg havde nu heller ikke forstået det som en reflektion over Una's manglende evner, men også bare troet, at den der havde lavet det, ganske enkelt ikke evnede bedre.

Iøvrigt så står jeg ved mit statement fra tidligere i tråden.
Jeg synes den ligger en anelse under bæltestedet.

Iøvrigt, så ment til harald og hvem der ellers måtte være efter Ravnested, så har manden jo lov til at forholde sig kritisk til situationen og han har i den grad ret til at tage afstand fra videoen.
Han er jo på intet tidspunkt ude og direkte modsige jer, men bare, at han (lige som jeg og jesper_ch) synes den lægge sig i kategorien for den mere platte og lidt lave humor.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvorfor skal argumentet for at kunne lave et bootleg, altid være at man er en god DJ.

Harald at du skal lege på en club (det må jo så være i udlandet, for vi har ingen klubber i dk) med en mand, gør ham squ da ikke til en god producer...

Lær at se forskellen på en DJ og en producer.
Spielberg er en god instruktør, men ikke sikkert han er en skide god skuespiller :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:Harald at du skal lege på en club (det må jo så være i udlandet, for vi har ingen klubber i dk)
Ahh vil sige Culture Box, Vega, Nadsat og V4 er klubber, men Crazy Daizy i skive er ikke en club og fordi der bliver spillet Klaas eller Eric Prydz er det ikke clubbing!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

V4 har ikke været en klub i laaaang tid.

Folk kommer for champagnen og for at blive set, DJén spiller som på crazy daisy.

Nadsat skal jeg ikke udtale mig om, har ikke haft fornøjelsen.
Men Culturebox er nok det tætteste vi kommer på en klub i DK.
Vega er mere et spillested end en klub i mit hoved.

Og så tvivler jeg på at dance bootleg folk spiller på de steder du nævner.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

<- Spiller ingen steder!
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

Hey hey harald! Dæmp dig lige lidt. Jeg forsvare ikke UNA - jeg prøver så vidt muligt at ha' en annonym holdning. Men jeg håber, at du synes som jeg, at den YouTube film var så elendig lavet, at det næsten var modsigende, hvem der egentlig er "taberen" i dette spil.

Og - afspejler? Nu går du da lidt for vidt. Det har da intet med det at gøre? Det jo rent dis? Hvis du skulle afspeleje noget han laver, burde du jo næsten gøre som ham.

Men hvis det er hvor "kreativ" du og din omgangskreds er, så fint.

Jeg beskytter eller forsvare ikke nogen.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hmm... Jeg respekterer nu 100x mere ham der prøver at lave noget selv, end ham der bare skriver sit navn på andres værk.
BØH
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Zone Night Club - er det ikke en klub? :D Det kalder de sig hvert fald hehe
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Maunus skrev:Zone Night Club - er det ikke en klub? :D Det kalder de sig hvert fald hehe
dårligt arrugement :P vil det så sige lille Club Natasja i Skive os er en Club :P
Delight
Geografisk sted: Somewhere in musicland

Indlæg af Delight »

Natasja er da ikke i Skive endnu.. er det?
"I play for the good of music, the good of mankind!"
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

..

Indlæg af stefanbabz »

seriøst, den youtube film ikke, den har ikke taget over 2minutter at klistre sammen i windows movie maker.. vil gerne indrømme at det er fuldstændig lamt at lave det og det er dybt ud barnligt, men det er stadig ikke tyveri

Desuden har sagen nu udviklet sig så "voldsomt" at una skriver igennem andre jeg vil få en regning en af dagene .. ved ikke lige på hvad.. men det ser jeg da frem til.
Mickey 'DJ UNA' Gee » www.specific.dk siger:
problemet er her, at jeg ikke kan forsvare mig på chartattack, fordi spasser DWR aka Linden, what the fuck ever han er.. han sletter mit indlæg hver gang jeg skriver noget..
Mickey 'DJ UNA' Gee » www.specific.dk siger:
har skam hørt dem, de er ganske fede
men derfor har han stadig stjålet mit
altså er vi ude i det rent faktisk er dwr som er synderen her ?
im a sucker for house music
harald

so what?

Indlæg af harald »

altså jeg disser ikke folk her ravnested men altså må sige som jeg sagde jeg kan godt se ligheden i det "skod" bootleg på youtube og "unas" værker, jeg har aldrig sagt det er godt lavet men at det afspejler hans bootlegs skill. derfor valgte han jo nok også at tage credit fra en anden bootlegers værk men skidt nu med det :)

som DjMail skriver så kan man jo godt sige der ikke er så meget club i danmark men så laver vi det da om til Diskotek :) jeg høre bare næsten flere af venner og veninderne omtale det som club end "hey harald skal vi på diskotek i aften ?" men ja hvad er en club er jo hver mands mening men mange i danmark kalder deres diskos for club så ja det er sku svært helt at finde ud af hvad man kan kalde en club og ikke en club :) igen hver mand sin mening om hvad er :) men så retter jeg mig lige til Diskotek / club :) ingen ko på isen der :)

over and out :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Kan melde klart ud, at jeg ikke sletter nogen indlæg.

Jeg har og vil altid være frisk på en god diskussion med gode argumenter og derfor vil jeg intet have imod at Una napper diskussionen herinde.

Han har bannet mig på deres chat, så jeg har sjovt nok ikke mulighed for at tage den der.
stefanbabz

Indlæg af stefanbabz »

dwr skrev:Kan melde klart ud, at jeg ikke sletter nogen indlæg.

Jeg har og vil altid være frisk på en god diskussion med gode argumenter og derfor vil jeg intet have imod at Una napper diskussionen herinde.

Han har bannet mig på deres chat, så jeg har sjovt nok ikke mulighed for at tage den der.
Hvad med udsagnet om det rent faktisk er dig som nu har stjålet bootlegget og ikke omvendt?

Forresten er jeg efterlyst på DJz.dk - et site jeg arbejder for... flot :D
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Den har været oppe at vende før og jeg har givet bevis. Det ligger i den respektive tråd. Jeg har stadig ikke set noget bevis den anden vej.
stefanbabz

Indlæg af stefanbabz »

dwr skrev:Den har været oppe at vende før og jeg har givet bevis. Det ligger i den respektive tråd. Jeg har stadig ikke set noget bevis den anden vej.
det var nu også mere ironisk ment, jeg har hørt ham der una forsøge sig lave noget... det er ikke just prængende!

Men lad os afslutte debatten, jeg har nu budt 500kr på den såkaldte DJ SKOGE's speak på 9 sekunder .. det må da være rigeligt til rettigheder
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Ja. Lad os stoppe det her og så kan han jo oprette en tråd, såfremt han ønsker det.
Låst