Mmradio R.I.P

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

goafreak skrev:
Men lad mig sige det på denne her måde: Det undrer mig ikke, at I er blandt MMradios fanskare.
Haha :D
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Tror bare jeg holder mig til radioseven...
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Forstår ikke en skid af det her.. MMRadio køre da fint, der køre da stadig musik ud af siden.
Celebrate Your Life With House
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Fangede mig aldrig.. ALT for meget tysk harddance og dumsmarte værter!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Zivago skrev: Set fra en anden vinkel - så mener jeg der burde være grænser for, hvad koda / gramex kan tage betaling for.

Zivago
Jeg mener ikke man skal skånes fordi man er en netradio, serveren står på Grønlands nordligste iskappe eller noget lignende. Spiller man noget dansk musik, hvor loven foreskriver man betaler, ja så skal man punge op. Det kan ikke komme som nogen overraskelse. Er man ikke under licensaftalen, så må man jo gøre radioen kommerciel og have reklameblokke. Nøjagtig som alle andre stationer i denne verden.

Jeg var ikke MM-radio lytter, og bliver med sikkerhed aldrig en person, der til nogen tid vil overveje at at klikke ind forbi Specific. Det holder jeg for meget af visse brugere herinde til, samt hvis de overtager MM-radios værter, så er risikoen der også for samme musik.

Jeg har intet tilhørsforhold til MM-radio længere. Jeg hørte det i starten, men stoppede efterhånden som musikken blev mere og mere ikke efter min smag, samt nye værter bestemt ikke levede op til mine forventninger om en radiovært. Hvis nogle af dem er/var DJs så vil jeg høre om de også taler så meget over de numre de spiller på DJ-jobbet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

DJ UNA skrev:Tal for dig selv :wink:
Ja og tal for mig, du er igang..... vel sagt :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det har undret mig meget hvorfor MM radio ikke kunne lukke nogle sponsor aftaler der hjalp til med at dække udgifterne.

De havde jo et vildt godt grundlag for det.
Besvar