Hahagoafreak skrev:
Men lad mig sige det på denne her måde: Det undrer mig ikke, at I er blandt MMradios fanskare.
Mmradio R.I.P
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Jeg mener ikke man skal skånes fordi man er en netradio, serveren står på Grønlands nordligste iskappe eller noget lignende. Spiller man noget dansk musik, hvor loven foreskriver man betaler, ja så skal man punge op. Det kan ikke komme som nogen overraskelse. Er man ikke under licensaftalen, så må man jo gøre radioen kommerciel og have reklameblokke. Nøjagtig som alle andre stationer i denne verden.Zivago skrev: Set fra en anden vinkel - så mener jeg der burde være grænser for, hvad koda / gramex kan tage betaling for.
Zivago
Jeg var ikke MM-radio lytter, og bliver med sikkerhed aldrig en person, der til nogen tid vil overveje at at klikke ind forbi Specific. Det holder jeg for meget af visse brugere herinde til, samt hvis de overtager MM-radios værter, så er risikoen der også for samme musik.
Jeg har intet tilhørsforhold til MM-radio længere. Jeg hørte det i starten, men stoppede efterhånden som musikken blev mere og mere ikke efter min smag, samt nye værter bestemt ikke levede op til mine forventninger om en radiovært. Hvis nogle af dem er/var DJs så vil jeg høre om de også taler så meget over de numre de spiller på DJ-jobbet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright