Lukket blog/facebook alternativ

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
jmunch

Re: Lukket blog/facebook alternativ

Indlæg af jmunch »

Hej JayJay, "kender" en der er i kina øjeblikket, han bruger facebook fra netop Kina.
Han har skrevet at han bruger et program der hedder 'Hot Shield' - http://hotspotshield.com/

Kig det ud, jeg ved ikke om det er noget. Men jeg kan se han skriver derovre fra i disse dage.

Held og lykke!
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

jmunch skrev:Hej JayJay, "kender" en der er i kina øjeblikket, han bruger facebook fra netop Kina.
Han har skrevet at han bruger et program der hedder 'Hot Shield' - http://hotspotshield.com/

Kig det ud, jeg ved ikke om det er noget. Men jeg kan se han skriver derovre fra i disse dage.

Held og lykke!
Nice, det virker sq, jeg har prøvet flere af den her slags programmer og diverse proxy uden held.

Eneste minus er dog de reklamer der popper op i ny og næ, men det er til og leve med :)

Tusind tak for det
<---------------------------->
§1 I'm always right
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg har brugt samme program til at streame video/audio fra usa uden problemer flere gange :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

DoMiNaToR skrev:Jeg har brugt samme program til at streame video/audio fra usa uden problemer flere gange :wink:
Ja, hastigheden fejler ikke noget, har også brugt det til youtube, det kører også fint, men nu er det ikke fordi jeg mangler stream sider her, de blokerer for youtube og FB, men man kan hente mp3 på den lokale google klon og der findes et utal af sider, hvor jeg kan streame film i rimelig god kvalitet, faktisk virkede det også i dk sidst jeg prøvede :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Alletiders :) God fornøjelse
Besvar