det virkede udemærket på gulvet
SMASH-UP!!!
Redaktør: Moderators
Re: SMASH-UP!!!
Jeg spillede det på gulvet i weekenden.
det virkede fint, død døde folk lidt ud da joey moe/ on it delen kom.
resten var de dog meget med på
godt mix kan personlig godt selv lide det
det virkede fint, død døde folk lidt ud da joey moe/ on it delen kom.
resten var de dog meget med på
godt mix kan personlig godt selv lide det
Mads Gunde
Hej Mads!
Mange tak!
Ja altså, tror den hænger lidt sammen med electro delen. Dvs. breums on it. Vil ikke kalde det "hårdt" som rigtig Hård electro-house. Men tror alligevel, man skal give publikum tid til at vende sig til noget af det! Svært at forklare. :p
Selvom "On it" bliver spillet stortset alle steder.
Syntes personligt at den del med joey Moe og on it er super fedt. Men kan være jeg fjerne den del og bygger videre! så skal jeg nok sige til (:
Men igen..Tak!!!
Mvh. Patrick Larsen
Mange tak!
Ja altså, tror den hænger lidt sammen med electro delen. Dvs. breums on it. Vil ikke kalde det "hårdt" som rigtig Hård electro-house. Men tror alligevel, man skal give publikum tid til at vende sig til noget af det! Svært at forklare. :p
Selvom "On it" bliver spillet stortset alle steder.
Syntes personligt at den del med joey Moe og on it er super fedt. Men kan være jeg fjerne den del og bygger videre! så skal jeg nok sige til (:
Men igen..Tak!!!
Mvh. Patrick Larsen
Fik det personligt af Patrick, og har testet det et par gange.
Personligt synes jeg det er et rigtig godt mix, og der blir taget godt imod det på gulvet. Er godt klar over at numrene deri er hits allerede, men dette er også velproduceret i mine ører, så det er i hvert fald nogle spins værd
Personligt synes jeg det er et rigtig godt mix, og der blir taget godt imod det på gulvet. Er godt klar over at numrene deri er hits allerede, men dette er også velproduceret i mine ører, så det er i hvert fald nogle spins værd
What would music be without the sound?..