Deal!
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
Jeg skal lige om lidt nyde min jubilæumsudgave af Bladerunner. Det er sgu den bedste måde at bruge en råkold lørdag aften 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Skabet er fyldt med Zero igen
Har jeg drømt om i et par dage
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Fik et nyt job - efter at have været jobsøgende i snart 6-7 mdr. var det ganske rart.
Det betyder modsat, at jeg ikke kommer til at sidde herinde og fylde alle jeres requests mere.
But screw you guys - mit liv skal i gang igen
Det betyder modsat, at jeg ikke kommer til at sidde herinde og fylde alle jeres requests mere.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Tillykke med jobbet FrZ 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Tillykke med jobbetFrZ skrev:Fik et nyt job - efter at have været jobsøgende i snart 6-7 mdr. var det ganske rart.
Og go´weekend
Zivago
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Har fået bestilt YouSee Plus, så nu har jeg HD kanaler, og lige nu, er der den 1. måned åbnet op for samtlige kanaler (TV1000, Canal+, alle HD kanaler i YouSee's regi) så det passer kanon godt i disse mørke tider. 
Lander i Bangkok på tirsdag. Derefter står den på fullmoon fester på strandene, laos, vietnam, måske cambodia
Nogen der kender til dubstep scenen i asien? Kender kun til én Dj i thailand, som spiller det. any1?
Nogen der kender til dubstep scenen i asien? Kender kun til én Dj i thailand, som spiller det. any1?
Tror det vil være bedre at spørge på dubstepforum, da der maks er 10 herinde der hører det (hvert fald har reklameret med det) og så har jeg endda været rundhåndet 
nå for at det ikke alt sammen skal blive off-topic, så havde jeg en god tur med min projektgruppe til Århus, hvor vi besøgte Aros' for at se deres udstilling af forskellige Jeppe Hein værker
nå for at det ikke alt sammen skal blive off-topic, så havde jeg en god tur med min projektgruppe til Århus, hvor vi besøgte Aros' for at se deres udstilling af forskellige Jeppe Hein værker
Ajapai er vidst kommet til at lave nogle dubstep tracks et par gange.pono skrev:Lander i Bangkok på tirsdag. Derefter står den på fullmoon fester på strandene, laos, vietnam, måske cambodia
BØH
Så får du da lige en sød lille rap'erSunshine skrev:Jeg vil ha' en rap'er! - det er jo også mortens aften

Zivago (Det er kun hovedet det er galt med
Ligger du med bar røv og piller dig selv i navlen ?
Det må hun jo gøre, endda med en sut i den ene håndDjMail skrev:Ligger du med bar røv og piller dig selv i navlen ?
Det burde vi altså set et rigtigt billede af, før vi skal tro på det.
Zivago
Så har jeg lært man ikke skal stenne CA når man er sammen med veninden.. scrollede lige forbi "Zivago" indlæg, og det så min veninde.
Så mange tak, der blev jeg sat på arbejd, med at tilslutte printer osv. og printe lille Donald duck ud,
og ik nok med det, så er jeg blevet sat på job for at finde den i en bamse udgave...
Så mange tak, der blev jeg sat på arbejd, med at tilslutte printer osv. og printe lille Donald duck ud,
og ik nok med det, så er jeg blevet sat på job for at finde den i en bamse udgave...
Celebrate Your Life With House
Stakkels dig.cyrus skrev:Så har jeg lært man ikke skal stenne CA når man er sammen med veninden.. scrollede lige forbi "Zivago" indlæg, og det så min veninde.
Måske er der noget du kan bruge på:
http://www.toytoy.dk/shop/lille-anders-and-425p.html
Zivago
det var faktis lige før, bortset fra at bukserne var på (omend knappet op for at maven kunne være der) og risalamande i hånden i stedet for en sut. Billedet må I tænke jer til, men det var vist yderst ucharmerende og ufeminint.Zivago skrev:Det må hun jo gøre, endda med en sut i den ene håndDjMail skrev:Ligger du med bar røv og piller dig selv i navlen ?
Det burde vi altså set et rigtigt billede af, før vi skal tro på det.![]()
Zivago
Er din mave nu også blevet stor ? Så vi er ude i sacky og blævre ?