Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
dwr skrev:Har mistet min pung idag
Dyr sort læder pung fra Porsche Design.
Ligner lidt nedenstående - den åbner bare horizontalt istedet for vertikalt.
Den indeholdte kørekort, visa/dankort, kort til træningscenter, sygesikring, tog-kort, kontanter i sedler, diverse kvitteringer, et simkort og et én dag gammelt månedskort for 5 zoner til 700,- kroner
Rimelig bittert og desperat forsøg i håb om nogen har set den
Forsvundet i S-Tog Linie E idag kl. 9.30 cirka.
Fundet - alt "kontant" som penge, togkort og kvitteringer var væk, men månedskort, kørekort, sygesikring og dankort var der..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Fundet - alt "kontant" som penge, togkort og kvitteringer var væk, men månedskort, kørekort, sygesikring og dankort var der..
Hvordan fandt du den, var den blevet indleveret et eller andet sted?
Men tillykke med du har fået den tilbage, jeg kunne næsten forestille mig du (næsten) er ligeglad med kontanterne og det andet der var væk, bare kortene var der. Eller det ved jeg selvfølgelig ikke, nu skrev du ikke hvor mange kontanter der var
Jeg har sjusset mig frem til et kontant-tab på cirka 800,- men det generer mig ikke, da det ville koste mig (hvis jeg regner med min nuværende timeløn og udgifter til nye kort osv) cirka 2500,- at få det hele oprettet osv igen.
En venlig sjæl havde indleveret den på Vesterport St. Billetkontor.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
har været syg i snart en uge nu og mens jeg har lagt mig syg i en uge har det været pisse godt vejr, der har været fester og mine venner har hygget sig uden jeg har kunne være med siden jeg har været syg. Hvor heldig kan jeg være, det er om at vinde i lotteriet.
Hvad sker der på CA? Man checker ud 4 dage og ser div. fora bombarderet af trashtalkers og lignende. Er det her blevet et mål for boons og folk med for lidt indhold i tilværelsen til at bruge det som det efter hensigten
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Glemte mine bilnøgler i tændningen på bilen, og nåede desværre og låse døren, så låste nøglerne inde i bilen.. Skulle ha' Falck ud, men de strejkede, så jeg skulle selv finde en låsesmed.. Og prisen, ja, for 2 min. arbejde... 1250.-!!!!!!!!!!!!!! men det er Falck som dækker det.