Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf
At kvinder har ret til at vælge hvorvidt de vil have abort eller ej, eller om de vil beholde barnet.
Faren har ingenting at sige, og skal bare punge ud selvom han måske ikke er interesseret i barnet!
Hvis de skide kvinder vil have ligestilling må det fandme gælde begge veje!!
Manden burde kunne tvinge kvinden udi hhv. abort eller tvunget svangerskab.
DET GØR MIG SUR MED DERES DOBBELTMORAL OG "VORES FØLELSER ER DOBBELT SÅ MEGET VÆRD SOM JERES".
Og nej, det er ikke fordi jeg har oplevet det selv - jeg synes bare lige jeg ville vise jer hvor pissed off jeg var efter at have hørt dette: http://www.dr.dk/P1/P1Debat/Udsendelser ... 115612.htm
Faren har ingenting at sige, og skal bare punge ud selvom han måske ikke er interesseret i barnet!
Hvis de skide kvinder vil have ligestilling må det fandme gælde begge veje!!
Manden burde kunne tvinge kvinden udi hhv. abort eller tvunget svangerskab.
DET GØR MIG SUR MED DERES DOBBELTMORAL OG "VORES FØLELSER ER DOBBELT SÅ MEGET VÆRD SOM JERES".
Og nej, det er ikke fordi jeg har oplevet det selv - jeg synes bare lige jeg ville vise jer hvor pissed off jeg var efter at have hørt dette: http://www.dr.dk/P1/P1Debat/Udsendelser ... 115612.htm
Lol.. Læs nu hvad manden/drengen skriver, at han var tæt på.. (Han fik 10, som skrevet står)... Det er ikke meningen at det skal gå ud over dig, men er satme ved at være træt af folk der ikke kan forstå at man kan være irriteret over at få 10.. Nok de samme hoveder der heller ikke fatter at nogle kan være glade for at få 8.. Nogle har nogle forventninger til deres karakterer, andre har nogle andre..!MF.Fisker skrev:Vil da mene da mene at du skal være meget tilfreds med et 11 tal. Synes ikke du har nogen som helst grund til at være sur!Maunus skrev:Fik fandeme kun 8 i færdighedsregning og 8 i problemregning!!! OMFG!![]()
Og min censur skulle lige fortælle mig jeg var SÅ TÆT på 11 i fysik men NÆÆ NEJ! FUCK DA DIG!
Ved godt den kører lidt off-topic ift trådens oprindlige mening, men jeg er helt enig, og har et rigtig godt eksempel på det.Bubbie skrev:Lol.. Læs nu hvad manden/drengen skriver, at han var tæt på.. (Han fik 10, som skrevet står)... Det er ikke meningen at det skal gå ud over dig, men er satme ved at være træt af folk der ikke kan forstå at man kan være irriteret over at få 10.. Nok de samme hoveder der heller ikke fatter at nogle kan være glade for at få 8.. Nogle har nogle forventninger til deres karakterer, andre har nogle andre..!
Jeg var oppe i datalogi i tirsdags, hvor jeg skrev synopsen sammen med to piger. Jeg kom ud med det nye 7-tal, og var fint tilfreds med det, en af pigerne fik det nye 02, og var overlykkelig, hvilket 'beviser' din teori om, at man sagtens kan være meget glad for en lav karakter, samtidig med at andre kan være skuffede over at få 10.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
for det første hedder det ikke censur - men censor. For det andet, så er det heller ikke så skide svært at få hhv. 10 og 11 i folkeskolen hahahaha. Men jeg synes nu alligevel du skal være stolt
Selvfølgelig skal du det
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
night_hawk
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg skulle hjem fra arbejde i fredags, jeg havde pakeret på Ro's Torv som jeg plejer når jeg arbejder der inde. Da jeg skulle hjem fik jeg en sødt smil/grin kunne det også ligne, af en sød pige fra Matas på pakerings dækket. Mere tænkte jeg ikke over det før jeg så hvad der lå i forruden.... En PAKERINGS BØDE!!! For at gå på job!! Fandt dog udaf at det var fordi jeg ikke måtte holde på Ro's Torv som medarbejder om fredage-lørdage-søndage. Dette stod med små bogstaver på min pakerings tilladelse fandt jeg så ud af. Nå, jeg gav den til min chef, som så fik den annulleret 
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Så prøver at fylde taletid på min mobil, da vi skal i byen og min saldo er opbrugt, jeg går ind på CBB for at fylde penge på... MEN!! Der står følgende: " CBB.dk er midlertidigt ikke tilgængelig pga. systemarbejde.
Vi regner med at være online igen kl. 05:00.
Og JEG SKAL I BYEN NU!! Uden en mobil som kan noget!!!!
:( FUCKING CBB!! Jeg skriver en klage!!
Vi regner med at være online igen kl. 05:00.
Og JEG SKAL I BYEN NU!! Uden en mobil som kan noget!!!!