Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hvad kan jeg bruge ESPN Classic til. Gammel sport, som nogle kalder spændende, og Eurosport 2 har jeg i forvejen. Til gengæld misser jeg Indy Car løbene fra Viasat, og TV2 Sport er jo amatører i den sammenhæng.
Mest sur er jeg over, at TDC ændrer i deres programsammensætning uden at informere de kunder, som bliver ramt af det.
Jeg betaler trods alt for at have VS 2 + 3
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Var til Copenhagen Historic Grand Prix og se ræs igår. Programmet blev dog så forsinket, at jeg ikke kunne nå at se de to største løb, da jeg havde en aftale man ikke kunne løbe fra.
Imponerende at man kunne blive 1½ time forsinket på en dag. Dårlig organisation i mine øjne.
...
så varmt på en dag hvor man ska med toget.. ka det blive meget værre..?
hvis ikk man ved hvorfor der er noget galt i det, ka jeg sige at det er fordi DSB sætter hastighederne ned..
Bor du ikke på Frederikssund linien? Hvis ja så lad være med at tude. Vi kører langsommere ml 12 og 20, hvis det bliver for varmt, men på Frederikssundslinien betyder det ingenting. Vi ankommer til hovedstationerne til tiden eller taber et minut indtil hovedbanegården. Hvilket hurtigt er hentet.
Det eneste sted det koster et par minutter er på strækningen Køge til Hillerød, og det er en strækning på 80 km, så det er ikke meget.
...