2. Min spiritus dom
3. Gamle mennesker som bruger 10 min. på at finde deres småpenge når de skal betale i supermarked.. Jeg får stress!!!!!!
Redaktør: Moderators
Suk... De tager jo nada fra de fattige... De giver bare mindre til de fattige fra de rige end den tidligere regering gjorde..SimonThaMan skrev: Også er jeg træt af regeringen, som sparer på stort set alt, hvad der har med uddannelse at gøre, og deres omvendte Robin Hood politik, (tag fra de fattige og giv til de rige)
Nemlig!dwr skrev:Suk... De tager jo nada fra de fattige... De giver bare mindre til de fattige fra de rige end den tidligere regering gjorde..SimonThaMan skrev: Også er jeg træt af regeringen, som sparer på stort set alt, hvad der har med uddannelse at gøre, og deres omvendte Robin Hood politik, (tag fra de fattige og giv til de rige)
Det var iøvrigt også ved at være på tide!
Hmm... og nu har jeg lige set at Anne (hende fra børne-MGP) har udgivet en "Best Of"-cd... Oh My Fucking God!!! Hvordan kan man lave en Best Of når man har lavet én eller max to cd'er med skodmusik..???!TheJackal skrev:
1: Caroline
Hvad fanden sker der..?! En eller anden 11-årig skrige-skinke der mishandler bl.a. "Jutlandia" på det groveste og tror at alle ældre numre bliver fede hvis de bare krydres med lidt up-tempo rytmer og en utålelig barnestemme.¨
Kald mig bare naiv, men jeg gik lige og troede at vi endelig var sluppet for alle de forfærdelige Creamy-kloner som ikke har en tone i livet og kun dukker op i medierne fordi nogle grådige pladeselskabsfolk ser en mulighed for at tjene penge på totalt ukræsne pladekøbere...![]()
Erhmm, hvem var det der foreslog, der skulle være større kløft mellem de fattige og de rige? det er den nuværende regering.dwr skrev:Suk... De tager jo nada fra de fattige... De giver bare mindre til de fattige fra de rige end den tidligere regering gjorde..SimonThaMan skrev: Også er jeg træt af regeringen, som sparer på stort set alt, hvad der har med uddannelse at gøre, og deres omvendte Robin Hood politik, (tag fra de fattige og giv til de rige)
Det var iøvrigt også ved at være på tide!
Hvordan kan han havde mere ansvar end politimanden, som sørger for at hjælpe folk, og sommetider redder menneskeliv?Down1 skrev:Så du mener ikke ham der arbejder over de 37 timer om ugen, og har et langt større ansvar bare skal ha' lidt mere end politimanden..? Det er da ikke ret fedt at skulle betale 50%+ tilbage i skat.
Har på intet tidspunkt sagt at man skal tjene mere, når man har taget en kort uddanelse.QrazyLeg skrev:Ja lad os da lige få den gamle regering tilbage og så helst med lidt mere venstrefløj end før. Så bliver vi hurtigt verdens førende innovations-samfund og vi får helt sikkert meget hurtigere internetforbindelser prompte (bare for at tage noget en del herinde går op i). Det skal jo ikke kunne betale sig at arbejde få sig en karriere eller læse videre. Det er jo det rene vanvid.
Gør det nogen forskel om det er fake eller ej? - Hvorfor bare ikke være træt af folk, der mener at materielle goder gør dem bedre end andre?SimonThaMan skrev:Er træt af alle de lallede tøser, og drenge for den sags skyld, som tror de er en smule bedre end andre, når de render rundt med deres fake Gucci, LV osv. tasker, briller og alt det andet ulækre kluns. Også tror de får højere status pga. det, og mener de er bedre end alle andre.
Har du ret i, tænkte jeg bare ikke lige over da jeg skrevFrZ skrev:Gør det nogen forskel om det er fake eller ej? - Hvorfor bare ikke være træt af folk, der mener at materielle goder gør dem bedre end andre?SimonThaMan skrev:Er træt af alle de lallede tøser, og drenge for den sags skyld, som tror de er en smule bedre end andre, når de render rundt med deres fake Gucci, LV osv. tasker, briller og alt det andet ulækre kluns. Også tror de får højere status pga. det, og mener de er bedre end alle andre.
Ja, jeg vil faktisk mene at en person, der har mange folk under sig har mere ansvar end politimanden...At det så ikke er samme slags ansvar er en helt anden sag.SimonThaMan skrev:Hvordan kan han havde mere ansvar end politimanden, som sørger for at hjælpe folk, og sommetider redder menneskeliv?