Hade-Top-3 !

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

tykke

Indlæg af tykke »

1. Mig selv

2. Min spiritus dom

3. Gamle mennesker som bruger 10 min. på at finde deres småpenge når de skal betale i supermarked.. Jeg får stress!!!!!! :D
tykke
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

4. - Spritbilister!

Personer som sætter andre folks liv i fare blot for at spare taxaregningen!
Bagefter tillader de sig at brokke sig over at ældre mennesker ikke kan
se fra deres næse og til deres pengepung.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Er træt af alle de lallede tøser, og drenge for den sags skyld, som tror de er en smule bedre end andre, når de render rundt med deres fake Gucci, LV osv. tasker, briller og alt det andet ulækre kluns. Også tror de får højere status pga. det, og mener de er bedre end alle andre.

Så hader jeg TDC´s internet priser.

Også er jeg træt af regeringen, som sparer på stort set alt, hvad der har med uddannelse at gøre, og deres omvendte Robin Hood politik, (tag fra de fattige og giv til de rige)

Det var så de 3 "små" ting jeg hader. Udover det er jeg ganske glad for mit liv, lader mig ikke rigtig gå på, af sådan noget.

Er glad for jeg bor her i DK, hvor man har det godt og stort set altid kan være sikker på at havde et sted at bo. Istedt for at leve som polsk luder, på en eller anden landevej.
Så jeg er nu tilfreds med det jeg har
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

SimonThaMan skrev: Også er jeg træt af regeringen, som sparer på stort set alt, hvad der har med uddannelse at gøre, og deres omvendte Robin Hood politik, (tag fra de fattige og giv til de rige)
Suk... De tager jo nada fra de fattige... De giver bare mindre til de fattige fra de rige end den tidligere regering gjorde..
Det var iøvrigt også ved at være på tide!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

dwr skrev:
SimonThaMan skrev: Også er jeg træt af regeringen, som sparer på stort set alt, hvad der har med uddannelse at gøre, og deres omvendte Robin Hood politik, (tag fra de fattige og giv til de rige)
Suk... De tager jo nada fra de fattige... De giver bare mindre til de fattige fra de rige end den tidligere regering gjorde..
Nemlig!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: Hade-Top-3 !

Indlæg af TheJackal »

TheJackal skrev:
1: Caroline
Hvad fanden sker der..?! En eller anden 11-årig skrige-skinke der mishandler bl.a. "Jutlandia" på det groveste og tror at alle ældre numre bliver fede hvis de bare krydres med lidt up-tempo rytmer og en utålelig barnestemme.¨
Kald mig bare naiv, men jeg gik lige og troede at vi endelig var sluppet for alle de forfærdelige Creamy-kloner som ikke har en tone i livet og kun dukker op i medierne fordi nogle grådige pladeselskabsfolk ser en mulighed for at tjene penge på totalt ukræsne pladekøbere...
:evil:
Hmm... og nu har jeg lige set at Anne (hende fra børne-MGP) har udgivet en "Best Of"-cd... Oh My Fucking God!!! Hvordan kan man lave en Best Of når man har lavet én eller max to cd'er med skodmusik..???! :evil: Ikke om jeg fatter det!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

dwr skrev:
Erhmm, hvem var det der foreslog, der skulle være større kløft mellem de fattige og de rige? det er den nuværende regering.
Og hvorfor skal der det? DK er jo så berømt for at være et demokratisk samfund, men hvis dem der er direktører der sidder på deres fede røv og spillr åndsvage så lad dog dem få en masse penge.
Men lad være med at tænke på politimændene, sygeplejerskerne, brandmændene og diverse andre offentlige ansatte, fordi de redder menneskeliv.

Men det er jo ligemeget :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Down1
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Så du mener ikke ham der arbejder over de 37 timer om ugen, og har et langt større ansvar bare skal ha' lidt mere end politimanden..? Det er da ikke ret fedt at skulle betale 50%+ tilbage i skat.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Down1 skrev:Så du mener ikke ham der arbejder over de 37 timer om ugen, og har et langt større ansvar bare skal ha' lidt mere end politimanden..? Det er da ikke ret fedt at skulle betale 50%+ tilbage i skat.
Hvordan kan han havde mere ansvar end politimanden, som sørger for at hjælpe folk, og sommetider redder menneskeliv?

Men det er en diskussion som man ikke kan tage over nettet.
Men hvis vi sku mødes til Club Above en dag, så vil jeg gerne give en øl, også kan vi tage den der :)

For nu hr jeg tømmermænd
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja lad os da lige få den gamle regering tilbage og så helst med lidt mere venstrefløj end før. Så bliver vi hurtigt verdens førende innovations-samfund og vi får helt sikkert meget hurtigere internetforbindelser prompte (bare for at tage noget en del herinde går op i). Det skal jo ikke kunne betale sig at arbejde få sig en karriere eller læse videre. Det er jo det rene vanvid.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

QrazyLeg skrev:Ja lad os da lige få den gamle regering tilbage og så helst med lidt mere venstrefløj end før. Så bliver vi hurtigt verdens førende innovations-samfund og vi får helt sikkert meget hurtigere internetforbindelser prompte (bare for at tage noget en del herinde går op i). Det skal jo ikke kunne betale sig at arbejde få sig en karriere eller læse videre. Det er jo det rene vanvid.
Har på intet tidspunkt sagt at man skal tjene mere, når man har taget en kort uddanelse.
Men jeg mener bare at dem som har taget lange uddannelser, klarer sig fint i forvejen, de går ikke og mangler penge.
Derfor syntes jeg ikke det er rimeligt at der skal være større kløft imellem de rige og fattige
Selv kommer jeg fra en rimelige velhavende, så vil lige understrege at det ikke er derfor jeg har den holdning som jeg har.
Men som sagt, er det ikke en diskussion man kan tage her
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Mange gode hade-ting, synes jeg :)
Her er min hade-top 3:

1: Racister! Og bare generelt folk, der har et had til mennesker eller ting de i bund og grund intet ved om.

2: At kærligheden er så kompliceret

3: Folk, der påtager sig en københavnsk eller anden accent/dialekt, når de har været sammen med en person fra det pågældende sted i mindre end 2 min., fordi det er jo skide sejt.

Ting, jeg sætter pris på:

1: Søvn

2: Som der er blevet sagt, solskin (vel ikke overraskende :) ) og godt vejr om sommeren. Der er ikke noget, der kan få mit humør op som en solskinsdag.

3: At komme hjem til sine forældre og blive forkælet i hoved og røv.
Billede
Kymze

Indlæg af Kymze »

1) stauder (forædlet ukrudt)
2)Svampe i maden (svampe hører til i skoven, og ikke i maden)
3) Fisk (fisk bor ffs i vandet, og skal ikke bruges til mad)

der er mange flere ting jeg hader... bla. kødsovs der ikke er stærk, blødkogt pasta, folk der ikke kan svede, kællinger der tror de er lækre, børn der udgiver cd'er, nyhedsbreve fra diverse ting, folk der stener tv-serier konstant, folk der tror de snakker bornholmsk, trælse kunder i biksen, soul-påp musik der lyder af lort, nja.. kunne blive ved i en uenlighed, men det skal jeg nok undlade...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

SimonThaMan skrev:Er træt af alle de lallede tøser, og drenge for den sags skyld, som tror de er en smule bedre end andre, når de render rundt med deres fake Gucci, LV osv. tasker, briller og alt det andet ulækre kluns. Også tror de får højere status pga. det, og mener de er bedre end alle andre.
Gør det nogen forskel om det er fake eller ej? - Hvorfor bare ikke være træt af folk, der mener at materielle goder gør dem bedre end andre?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

FrZ skrev:
SimonThaMan skrev:Er træt af alle de lallede tøser, og drenge for den sags skyld, som tror de er en smule bedre end andre, når de render rundt med deres fake Gucci, LV osv. tasker, briller og alt det andet ulækre kluns. Også tror de får højere status pga. det, og mener de er bedre end alle andre.
Gør det nogen forskel om det er fake eller ej? - Hvorfor bare ikke være træt af folk, der mener at materielle goder gør dem bedre end andre?
Har du ret i, tænkte jeg bare ikke lige over da jeg skrev :)
Mikkel
Geografisk sted: DK

Re: Hade-Top-3 !

Indlæg af Mikkel »

TheJackal skrev:1: Caroline
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24584741 - NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :evil:
Down1
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

SimonThaMan skrev:Hvordan kan han havde mere ansvar end politimanden, som sørger for at hjælpe folk, og sommetider redder menneskeliv?
Ja, jeg vil faktisk mene at en person, der har mange folk under sig har mere ansvar end politimanden...At det så ikke er samme slags ansvar er en helt anden sag.

Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

1. Folk der tror de er bedre/ved mere end andre

2. Folk der syns alt er dyrt og brokker sig over at det billige crap de har købt er noget crap. svarer til at man køber stofa internet, fordi man hellere vil bruge penge på carslberg end slotsh øl og derved ej ha råd til TDC, og så brokker sig over stabiliteten over stofa. Fat nu at man får hvad man betaler og se lidt fornuftigt på tingene... det hele hænger sku sammen!!

3. REKLAMER!
nesia

Indlæg af nesia »

1. Jyske FCK/BIF fans
2. Bedrevidenhed
3. Folk der nasser (gælder både på samfundet og i mindre faktor på diskoteker og så videre)

Meget rart at komme af med det!
naRf

Indlæg af naRf »

nesia skrev:1. Jyske FCK/BIF fans
Hvordan kan det være at man ikke må holde med FCK/BIF, hvis man er bosat i Jylland?
Besvar