Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
nesia skrev:Går i virkelig og siger alt det lort i har skrevet?
Trist IMO. Hader folk der kopierer sætninger fra TV-programmer eller standuppere. Hvis ikke du har noget fornuftigt at sige, så hold hellere kæft.
Du har aldrig quoted noget fra et tv program? Aldrig sagt noget som helst fra Drengene fra Angora, P.I.S., sjove reklamer? Der kan jeg godt melde mig som en synder... Tvivler på der er særligt mange, der kan benægte at de på et eller andet tidspunkt har stjålet en sætning hist og pist...
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
nesia skrev:Går i virkelig og siger alt det lort i har skrevet?
Trist IMO. Hader folk der kopierer sætninger fra TV-programmer eller standuppere. Hvis ikke du har noget fornuftigt at sige, så hold hellere kæft.
YES! Jeg er fuldkommen enig. Jeg har lyst til at slå den ene popsmarte tumpe ned efter den anden der er så uoriginal at han eller hun blot slynger den ene kopibeskyttet sætning ud efter den anden. Vi nævner lige i flæng, Chris og Chokoladefabrikken, Dolph, Drengene fra Angora, Anders Mattesen og resten af det danske stand-up ensemble. Så kontakt KODA inden du gør en bedøver trunten med cult shakers og den ene evindelige ringe sætning (du selvfølgelig får til at lyde er din egen lille tanke) efter den anden og derefter slæber hende med hjem i din seng.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright